مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

دانلود فایل پاورپوینت مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها

این پاورپوینت در مورد مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها در 100 اسلاید زیبا شامل تعریف و مقدمه،مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها،مدیریت عملکرد،اصول سیستم مدیریت عملکرد،تعریف مدیریت ،عملکرد چیست،عوامل موثر بر عملکرد،مدیریت و رهبری،تمرکز بر مدیریت عملکرد،اندازه گیری عملکرد و چرخه
دسته بندی مدیریت
بازدید ها 12
فرمت فایل pptx
حجم فایل 282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100
پاورپوینت مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها

فروشنده فایل

کد کاربری 15813
کاربر
*این پاورپوینت در مورد مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها در 100 اسلاید زیبا شامل تعریف و مقدمه،مدیریت، ارزیابی واندازه گیری عملکرد سازمانها،مدیریت عملکرد،اصول سیستم مدیریت عملکرد،تعریف مدیریت ،عملکرد چیست،عوامل موثر بر عملکرد،مدیریت و رهبری،تمرکز بر مدیریت عملکرد،اندازه گیری عملکرد و چرخه مدیریت،ارزیابی عملکرد،ویژگی های سیستم مدیریت عملکرد،مشکلات اندازه گیری عملکرد،برنامه های ارزیابی عملکرد ....می باشد.
*ظهورسازمانهای اجتماعی وگسترش روزافزون انها یکی از خصیصه های بارز تمدن بشری است ، وبه این ترتیب وبا توجه به عوامل گوناگون مکانی و زمانی و ویژگیها و نیازهای خاص هر جامعه هر روز بر تکامل و توسعه این سازمانها افزوده می شود .بدیهی است هر سازمان اجتماعی برای نیل به اهدافی طراحی شده و با توجه به ساختارش نیازمند نوعی مدیریت است . یکی از پیامدهای مهم در هم ریخته شدن نظام ارزشی غرب حاکم شدن مکتب اصالت نفع بر روند فعالیتهای اقتصادی و تولید است .معتقدین به این مکتب یک عمل را تا انجا درست قلمداد میکند. که برای فرد یا افرادی بیشترین خوشی و اسایش را به بوجود اورد به بیان دیگر ملاک درستی یک عمل نتایج ان است نه شیوه انجام ان عمل.

*مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت ؛که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر میدانند؟دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را میتوان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است . و بخشی را که موجب به کار بستن اندوختها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن .»
*عملکرد به عنوان یک مفهوم چالشی و پیچیده

*ذی نفعان متفاوت (مصرف کنندگان، ارائه دهندگان، دولت و ... ) با علایق و اولویت های متفاوت
*به سختی اندازه گیری می شود.
*قبل از دهه 1980 اندازه گیری عملکرد بندرت صورت می گرفت.
*با افزایش فشار از جانب افکار عمومی برای پاسخگویی، به اندازه گیری عملکرد توجه بیشتری شد.

* اطلاعات سخت (hard information) در مورد شاخص های عملکردی
*اطلاعات نرم (soft information)(داده های کیفی مثل دیدگاه کارمندان)
*یک ارزیابی عملکرد فقط با یک معیار اندازه گیری نیازهای تمامی استفاده کنندگان نهایی را برآورده نمی کند


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.