مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

عملیات اجرایی پایدارسازی دیوارهای حایل گود های بزرگ با عملیات دوخت به پشت

عملیات-اجرایی-پایدارسازی-دیوارهای-حایل-گود-های-بزرگ-با-عملیات-دوخت-به-پشت
عملیات اجرایی پایدارسازی دیوارهای حایل گود های بزرگ با عملیات دوخت به پشت
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 48
حجم فایل: 7629 کیلوبایت
قیمت: 12000 تومان

نام فایل : عملیات اجرایی پایدارسازی دیوارهای حایل گود های بزرگ با عملیات دوخت به پشت فرمت فایل، pdf تعداد صفحه : 48 صفحه

بخشی از متن فایل:

ایده نیلینگ و انکراژ در واقع دوخت بخش ناپایدار خاک)گوه یا سطح لغزش( به ناحیه پایدار خاک با المان های افقی و پایدار کردن دیواره گود بدین روش می باشد.
این فایل درباره عملیات اجرایی پایدارسازی دیوار های حایل گود با عملیات دوخت به پشت و نکات مربوط به آن می پردازد.
فهرست مطالب:

-مقدمه
-طراحی نیل و انکر
-عملیات خاکبرداری و پایدارسازی از کجا آغاز می شود؟
-مراحل اجرای شمع بتنی درجا ریز
-مراحل اجرای فولادی
-عملیات پانل برداری
-اجرای مش و شاتکریت
-عملیات حفاری برای جایگذاری المان ها
-جایگذاری نیل ها
-تزریق در گمانه ها
-پایدار سازی با انکر
-زهکشی گودبرداری

با سپاس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت تأثیر تمدّن اسلامی بر تمدّن غربی

پاورپوینت-تأثیر-تمدّن-اسلامی-بر-تمدّن-غربی
پاورپوینت تأثیر تمدّن اسلامی بر تمدّن غربی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: ppt
تعداد صفحات: 107
حجم فایل: 5302 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
دانلود پاورپوینت با موضوع تأثیر تمدّن اسلامی بر تمدّن غربی،
در قالب ppt و در 107 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن پاورپوینت:
تأثیر تمدن اسلام و ایران بر تمدن غربی:
تمدن فعلى جهان برآیندى از کوششهاى ملل مختلف جهان در طول تاریخ است.
با آن که تمدن معاصر ویژگى هایى کاملاً متفاوت از تمدنهاى دیگر ملل در درازاى تاریخ دارد، اما در حقیقت ترکیبى از تمدنهاى پیشین است که مسلماً سهم اسلام در به وجود آمدن این تمدن جدید و توسعه آن، کمتر از سهم عوامل دیگر نیست.
به طور کلى جهان روزگار کهن و جهان پیش از اسلام و مقارن ظهور و گسترش آن، به دو بخش شرق و غرب تقسیم مى شد.
مراکز علمى شرقى عبارت بودند از: چین، ژاپن، ایران، هند، بین النهرین و شام
مراکز غربى را یونان، مصر و امپراتورى روم تشکیل مى دادند.
از مراکز مهم علمى که به قلمرو اسلام پیوستند، مى توان مراکز علمى گندى شاپور، اسکندریه، بین النهرین، شام و هندوستان را نام برد که از میان آنها مرکز اسکندریه به علت متأثر بودن از فرهنگ و علوم یونانى در درجه اول اهمیت قرار داشت.

نخستین اقدام عملى مسلمانان در توسعه تمدن و علوم، به وجود آوردن یک زبان بین المللى علمى بود، که در نتیجه آن کتب فراوانى را در زمینه هاى مختلف از زبانهاى گوناگون به وسیله ملیّتها و پیروان مذاهب مختلف به زبان عربى ترجمه کردند.
و . . .


فهرست مطالب:
تأثیر تمدن اسلام و ایران بر تمدن غربی
اوضاع جهان مقارن ظهور اسلام و تشکیل دولت اسلامى
فتوحات مسلمانان در پهنه جهانی: جهان شمولی اسلام
اهمیت کتاب در انتقال علوم مسلمانان به اروپا
جنگهای صلیبی و تأثیر آن بر انتقال فرهنگ اسلامی به اروپا
گذری بر ترجمه آثار اسلامی به زبانهای اروپایی
جایگاه بتّانی
علوم مختلف
و . . .

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ژیوگرید در راهسازی

ژیوگرید-در-راهسازی
ژیوگرید در راهسازی
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 9
حجم فایل: 321 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

نام فایل : ژیوگرید در راهسازی فرمت فایل، pdf تعداد صفحه : 9 صفحه

بخشی از متن فایل:

ژئوگریدھا شبکه ھای توری رو باز از جنس الیاف و پلیمر ھای p.v.c پلی اتیلن یا پلی پروپیلن
ھستند که عمده کاربرد آنھا بطور کلی مسلح کردن لایه ھای مختلف که امکان لغزش بین آنھا
زیاد است ھمچون لایه ھای خاکی در پی ھا و یا لایه ھای آسفالتی راھسازی و فرودگاه ھا بکار
می روند ھمچنین در لایه ھای سطوح پوشش قیری در مھندسی ھیدرولیک جھت جلوگیری از
نفوذ آب استفاده می شوند مھمترین نقش جھت چسباندن دو لایه ای که میان از ژئوگرید
استفاده شده است را منافذ درشت لایه ھای ژئوگرید ایفا می کنند
این فایل در 9صفحه درباره استفاده ژیوگرید ها در قسمت های متنوع راهسازی و براساس نیاز آن ، را ارایه می دهد.
فهرست مطالب:

-زیوگریدها
-کاربرد ژیوگریدها در راهسازی
-موارد استفاده ژیوگرید ها در راهسازی
-طریقه اجرای ژیوگریدها در راهسازی

با سپاس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

طرح کارت ویزیت سالن زیبایی ( آرایشگاه زنانه )

طرح-کارت-ویزیت-سالن-زیبایی-(-آرایشگاه-زنانه-)
طرح کارت ویزیت سالن زیبایی ( آرایشگاه زنانه )
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: psd
حجم فایل: 917 کیلوبایت
قیمت: 2000 تومان

توضیحات :
طرح کارت ویزیت مربوط به سالن زیبایی (آرایشگاه زنانه).

کارت ویزیت آرایشگاه زنانه
اندازه 9*6 سانتی متر
رزولیشن 300
حالت cmyk
فرمت فایل psd
*برنامه های مورد نیاز برای ویرایش winrar و فتوشاپ
قابل ویرایش با نرم افزار فتوشاپ




دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش تخصصی جلوگیری از دزدی وسایل دیگران توسط یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسب

گزارش-تخصصی-جلوگیری-از-دزدی-وسایل-دیگران-توسط-یکی-از-دانش-آموزان-با-راه-حل-های-مناسب
گزارش تخصصی جلوگیری از دزدی وسایل دیگران توسط یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسب
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 28
حجم فایل: 664 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
دانلود گزارش تخصصی جلوگیری از دزدی وسایل دیگران توسط یکی از دانش آموزان با راه حل های مناسب،
در قالب word و در 28 اسلاید، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده
از جمله معضلاتی که در دوران کودکی ممــکن است گریبـــان گیر دانش آموزان باشد دزدی وعمل سرقت اموال دیــگر دانش آموزان در کلاس درس بوده که گاهی منجر به در گیری بیـــن آنان می شود وبعضی اوقات موجب اتلاف وقت کلاس ودرس خواهد شد . ورفتار ناصحیح معلم در برخورد با این معضل که در اثر بی حوصلگی ،خستگی و...ممکن است باعث تکرارویا تشدید این مشکل در دانش آموزان در آینده گردد.
در سال تحصیلی ................... در به عنوان مدیر مدرسه ........ مشغول خدمت بودم . مدتی بود که وسایل دانش
آموزان در یکی از کلاس ها گم می شد . اینجانب با همکاری معلمان و سرایدار مدرسه دانش آموزی را که وسایل را بر می داشت یافته و راه حل هایی برای آن پیدا کرده و به این وسیله مشکل دانش اموز را حل کردیم .

مقدمه
بسیار طبیعی است که کودک دو ساله، درک صحیحی از اهمیت درستی و راستی نداشته باشد و بدون اجازه اسباب بازی خواهر یا برادرش را بردارد. اما همین کودک اگر در ده سالگی به وسایل دوستش در مدرسه، بدون اجازه دست بزند یا بردارد، به دردسر می افتد و متهم به دزدی میشود. بنابراین انتظار میرود که او تفاوت بین راستی و نادرستی را درک کند. بیشتر کودکان در دوران کودکی یکی دو بار دست به دزدی میزنند. ولی اگر با کودکی سر و کار دارید که ماهی یک بار یا بیشتر دزدی میکند، کودکی است دارای مشکل و باید به او یاد بدهید که دزدی نکند.

بسیاری از ما در طی چندین سال خدمت خود با دانش آموزانی برخورد کرده ایم که در کلاس،دست به دزدی ازوسایل دیگران و یا برداشتن وسایل دوستان خود می کنند. رفتار هر کدام از ما با چنین دانش آموزانی چگونه بوده؟ آیا نسبت به رفتار زشت آنها ، ما درست رفتار کرده ایم؟ آیا پیگیر این عمل آنها بوده ایم و ریشه یابی کرده ایم؟

دزدی متداولترین جرم جوانان است. مؤفت 500 (moffatt1969) جوان دزد را مورد مطالعه قرار داده است. در این مورد عوامل مؤثر عبارت بوده اند از : زمینه های دزدی در خانواده ، بی توجهی والدین نسبت به نادرستی و . . .


فهرست مطالب:
چکیده
نکات کلیدی
مقدمه
تعریف کلمات کلیدی
تعریف دزدی ازنظر لغوی وانواع آن
عـلــل دزدی
علل مادّی
علل روانی
علل اجتماعی
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت پژوهش
اهداف گزارش
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه باشاخص
جمع آوری اطلاعات
منابع کسب اطلاعات مورد نیاز به قرار زیر می باشد
الف : خود دانش اموز
ب : والدین دانش آموز
ج : همکلاسی های او
د : دبیران دیگر دانش آموز
ه : پرونده تحصیلی وی
ادبیات و پیشینه تحقیق
انواع دزدی"
علل دزدی
تجزیه و تحلیل داده ها
علل پیدایش
انتخاب راه حل
اجرای راه حل جدید
ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت طرح )
نقاط ضعف
نتیجه گیری
پیشنهادات
روشهای برخورد موثر
راهکارها
پیشنهادات به معلمین
پیشنهادات به والدین
منابع و مآخذ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ابطال و اصلاح سند رسمی مالکیت در حقوق ایران

ابطال-و-اصلاح-سند-رسمی-مالکیت-در-حقوق-ایران
ابطال و اصلاح سند رسمی مالکیت در حقوق ایران
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 115
حجم فایل: 1875 کیلوبایت
قیمت: 30000 تومان

توضیحات:
تحقیق رشته حقوق با موضوع ابطال و اصلاح سند رسمی مالکیت در حقوق ایران ، در قالب فایل pdf و در 115 صفحه.

بخشی از متن فایل:
موضوع ثبت اسناد مالکیت سابقه‌ای به قدمت تمدن بشری و ایجاد اجتماعات انسانی دارد. از زمانی که جمعیت بشر رو به فزونی نهاد و داد و ستد آغاز شد لزوم ثبت معاملات آشکار شد و نیاز بدان موجب گردید تا بشر متمدن طرق مختلفی را در این راه بیازماید. فواید ثبت اسناد مالکیت تنها به آثار حقوقی آن از جمله رسمیت و قابلیت اجرا و اعتبار بخشیدن به اسناد تنظیمی خلاصه نمی‌شود بلکه آثار مادی و معنوی و روانی و اقتصادی و قضایی و اجتماعی آن نیز بسیار حائز اهمیت و مورد توجه می‌باشد. بر همین اساس، اصل بر اعتبار و بقای این اسناد و عدم تزلزل آنهاست، لیکن، با پذیرفتن این واقعیت، و به دلیل رسمی بودن چنین اسنادی، عموم مردم و حتی مأموران دولت و قضات محاکم باید آن را محترم بشمارند. اگر قضات و مأموران دولتی از اعتبار دادن به اسناد مالکیت ثبت شده استنکاف نمایند در محکمه انتظامی یا اداری به عنوان مستنکف از احقاق حق تعقیب می‌شوند. اما، علیرغم چنین ضمانت اجرایی گاهی به علت مقتضیات زمان و مکان و نیز به علت اشتباهات عوامل انسانی در تنظیم و به ثبت رسانیدن این اسناد و گاه به علت سوءاستفاده‌های برخی افراد از قانون و ضعف نفسانی افراد، موجبات ابطال و اصلاح اسناد مالکیت فراهم می‌آید. نتیجه آنکه با رعایت اصل اعتبار اسناد رسمی و عدم تزلزل اسناد مالکیت، در شرایط و مواردی خاص که نیازمند تصریح است، امکان ابطال و اصلاح سند مالکیت با رعایت تشریفات قانونی فراهم می‌آید. مراجع گوناگونی حسب مورد، صلاحیت رسیدگی به موضوع را دارند که نیازمند برشمردن، بررسی و تبیین است. نگارنده در این پایان‌نامه با آگاهی از گستردگی مطالب ابطال و اصلاح سند رسمی مالکیت کوشش شده نموده در حد توانایی تا حدودی مواردی چند از ابطال و اصلاح سند مالکیت در محاکم قانونی، دادگاه و اداره ثبت اسناد و املاک را بیان نماید. با شناسایی و پیشگیری موارد ابطال سند ما را از چالش‌های اجتماعی، ابعاد حقوقی، سیاسی، روانشناسی و آرامش فردی، سیاستگذاری، قانون‌نویسی، هدایت و راهنمایی می‌نماید. هزینه‌های ابطال و اصلاح سند مالکیت به مراتب بیشتر از نداشتن سند مالکیت است. سند مالکیت معارض، اشتباه و... باید ساعتها وقت و زمان، سازمانها و ارگان‌ها درگیر شوند تا اصلاح شود پس دقت رعایت موارد حقوقی کمک شایانی در این زمینه دارد.

فهرست مطالب:
چکیده    1
مقدمه    2
بیان مسأله    2
پرسش‌های پژوهش    3
فرضیه‌های پژوهش    3
هدف پژوهش    3
روش پژوهش    4
پیشینه تحقیق    4
ساختار پژوهش    4
فصل نخست: مفهوم سند و مالکیت    6
مبحث نخست: سند و اقسام آن    7
گفتار نخست: تعریف سند    7
گفتار دوم: عناصر سند    8
بند یکم: کتبی بودن    8
بند دوم: قابل استناد بودن در مقام اثبات دعوا یا دفاع    10
بند سوم: داشتن امضا یا اثر انگشت    12
مبحث دوم: سند رسمی    12
گفتار نخست: سند رسمی از نظر قانون ثبت    13
گفتار دوم: اعتبار اسناد رسمی    14
بند نخست: از حیث اعتبار محتویات    14
بند دوم: از حیث اعتبار مندرجات    16
گفتار سوم: شرایط اعتبار سند رسمی    18
بند نخست: تنظیم سند بوسیله‌ی مأمور رسمی    18
بند دوم: صلاحیت مأمور در تنظیم سند    18
بند سوم: رعایت مقررات قانونی در تنظیم سند    19
مبحث سوم: سند عادی    19
گفتار نخست: رکن سند عادی    20
گفتار دوم: انواع اسناد عادی    21
بند نخست: سند عادی گواهی امضا نشده، لازم الاجرا و غیر لازم الاجرا    21
بند دوم: سند عادی گواهی امضا شده    21
گفتار سوم: اعتبار اسناد عادی    22
مبحث چهارم: مفهوم مالکیت    22
گفتار نخست: مفهوم سند مالکیت    24
گفتار دوم: ثبت سند مالکیت    25
بند نخست: تعریف ثبت    25
بند دوم: انواع ثبت    25
1ـ ثبت املاک    25
2ـ ثبت اسناد    26
فصل دوم: عوامل و روش‌های ابطال سند مالکیت    27
مبحث نخست: ابطال سند مالکیت    28
گفتار نخست: مفهوم ابطال    28
گفتار دوم: دعوای ابطال سند رسمی    29
مبحث دوم: ابطال سند مالکیت به حکم قانون    29
گفتار نخست: ابطال سند مالکیت در خصوص اراضی موات    30
بند اول: مشخصات و اقسام اراضی موات    30
بند دوم: ابطال سند مالکیت در اراضی موات شهری    31
بند سوم: ابطال سند اراضی موات واقع در خارج محدوده شهرها    31
گفتار دوم: ابطال سند در خصوص جنگلها و مراتع    32
بند نخست: مشخصات اراضی جنگلی و مراتع    32
بند دوم: مرجع تشخیص اراضی جنگلی و مراتع    32
بند سوم: اعتراض به تشخیص جنگل یا مرتع    33
گفتار سوم: ابطال سند رسمی در اراضی موقوفه    35
گفتار چهارم: روش عملی ابطال اسناد به حکم قانون    36
مبحث سوم: ابطال سند مالکیت به حکم دادگاه    38
گفتار نخست: به ثبت رسیدن سند مالکیت برخلاف قانون    38
گفتار دوم: اسناد مالکیت معارض    39
بند نخست: تشخیص تعارض اسناد مالکیت    40
بند دوم: وظایف اداره ثبت در رابطه با سند مالکیت معارض    41
بند سوم: تکالیف دارنده سند مالکیت معارض (مؤخرالثبت)    42
گفتار سوم: بررسی مواد 147 و 148 اصلاحی سابق    43
بند نخست: مبانی مواد 147 و 148 اصلاحی سابق    43
بند دوم: اهداف تصویب مواد 147 و 148 اصلاحی قانون ثبت    47
گفتار چهارم: اسناد مجعول    51
گفتار پنجم: سند ثبت اختراع    54
مبحث چهارم: ابطال سند مالکیت به دستور اداره ثبت    55
گفتار نخست: تفکیک املاک و صدور سند مالکیت جدید    55
گفتار دوم: افراز املاک و ابطال سند مالکیت مشاعی    56
گفتار سوم: تجمیع    58
گفتار چهارم: ابطال اسناد مالکیت معارض در اداره ثبت    60
گفتار پنجم: سند مالکیت المثنی و صدور سند جدید    61
فصل سوم: عوامل و روش‌های اصلاح سند مالکیت    65
مبحث نخست: اصلاح سند مالکیت    66
مبحث دوم: اختلافات و اشتباهات ثبتی    67
گفتار نخست: اقسام اشتباه در امور حقوقی    68
بند نخست: اشتباه موجب بطلان معامله    68
1ـ اشتباه در وجود علت تعهد    68
2ـ اشتباه در نوع عقد    68
3ـ اشتباه در موضوع عقد    68
4ـ اشتباه در صورت عرفی موضوع معامله    69
5ـ اشتباه در هویت جسمی یا اوصاف اساسی شخص طرف معامله    69
بند دوم: اشتباه موجب فسخ معامله    69
بند سوم: اشتباه بدون اثر    71
گفتار دوم: اقسام اشتباه در امور ثبتی    72
بند نخست: اشتباهات راجع به جریان عملیات ثبتی    72
بند دوم: اشتباهات قلمی    72
بند سوم: اشتباهات تفکیکی    73
بند چهارم: اشتباهات مربوط به کسر یا اضافه مساحت املاک    73
مبحث سوم: اصلاح سند مالکیت به حکم مراجع شبه قضایی    73
گفتار نخست: هیأت نظارت و جایگاه آن در اصلاح سند مالکیت    74
گفتار دوم: ساختار هیأت نظارت    75
گفتار سوم: موارد صلاحیت هیات نظارت    76
گفتار چهارم: تجدید نظر در آراء هیأت نظارت    78
گفتار پنجم: اصلاح سند مالکیت به تصمیم هیأت نظارت    79
گفتار ششم: شورای عالی ثبت و نقش آن در اصلاح سند مالکیت    82
بند نخست: ساختار شورای عالی ثبت    82
بند دوم: حدود صلاحیت شورای عالی ثبت    83
بند سوم: ایجاد وحدت رویه به وسیله شورای عالی ثبت    84
گفتار هفتم: اصلاح سند مالکیت به دستور اداره ثبت    85
بند نخست: ماده 149 قانون ثبت    85
بند دوم: قلمرو ماده 149 قانون ثبت    86
بند سوم: خاص بودن شمول ماده 149 قانون ثبت    87
بند چهارم: مراجع صالح درخصوص اضافه مساحت موضوع ماده 149 قانون ثبت    88
1ـ هیئت نظارت    88
2ـ رؤسای واحدهای ثبتی    88
3ـ شورای عالی ثبت    89
4ـ دیوان عدالت اداری    89
گفتار هشتم: رویه عملی ادارات ثبت در خصوص ماده 149 قانون ثبت    90
گفتار نهم: کسر مساحت و اصلاح حد به کوچه    92
بند نخست: کسر مساحت    92
بند دوم: اصلاح حد به کوچه    93
بند سوم: روش اصلاح حد به کوچه    93
مبحث چهارم: اصلاح سند مالکیت به حکم مراجع قضایی    96
گفتار نخست: اخلال در حقوق افراد    96
گفتار دوم: رفع تجاوز و جبران خسارات وارده به املاک    97
نتیجه‌گیری    99
پیشنهادها    102
منابع    103
چکیده انگلیسی   

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش تخصصی روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه

گزارش-تخصصی-روش-های-برقراری-تعامل-مناسب-با-همکاران-در-مدرسه
گزارش تخصصی روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 24
حجم فایل: 407 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
دانلود گزارش تخصصی روش های برقراری تعامل مناسب با همکاران در مدرسه،
در قالب word و در 24 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده:
دربین نیروهای آموزش و پرورش، مدیران باید کسانی باشند که با بردن نامشان به یاد خوبی، صفا، صداقت و تمامی فضایل اخلاقی افتاد اما متاسفانه این موضوع بالعکس است .
با راه حل هایی که در این پژوهش اجرا کردم در پایان زمانی که همکاران متوجه صداقت ودرستی تعامل بنده شدند آرام آرام در نحوه برخوردشان تغییرات ایجاد کردند نگاه هاس سنگین گذشته وجود نداشت. و باعث تعامل بهتری می شد . درک واقعی همکار در شرایط مختلف عامل مهمی در بهبود روابط و تغییر دیدگاه نسبت به مدیر مدرسه گردید.
زمانی که مشکلی به وجود می آمد و بنده با کمال میل اداره کلاس یا هر موردی که مشکل را برطرف میکرد را قبول میکردم ،در برخورد های بعدی مشاهد ه می کردم که همکار با چه تواضع و احترام خالصانه ای برخورد می نمود. واین موارد منجر به این شد بتوانم ارتباط مثبت و اثرگذاری را د اشته باشم .

مقدمه(بیان مساله و پیشینه )

ارتباطات در نظر شما چه معنی می دهد؟ هریک از ما به تناسب شخصیت و تجارب خود بدان جواب متفاوتی خواهیم داد .

تعامل، رابطه دو سویه ای است که انسان ها برای رفع نیاز و انگیزه برای زندگی ایجاد می کنند. ارتباط و تعامل سبب می شود انسان سلامتی و آرامش بیشتری را احساس کند. نخستین ارتباط و تعامل اجتماعی در بستر خانواده شکل می گیرد و خانواده ها می توانند برای اعضای خود و حتی جامعه مفید و مضر باشند. ارتباط و تعامل می تواند نقش پیشگیرانه از انواع آسیب ها و اختلالات داشته باشد.( کریمی، روان شناسی اجتماعی، (1380 ارتباط و تعامل زیر بسترهایی دارند که در رابطه بروز و ظهور می کنند و در سنت و سیره معصومین علیهم

السلام موکدا قهر بودن و عدم ارتباط و تعامل نهی شده است.ما در زندگی روزمره ارتباطات گوناگونی داریم، ارتباط با خودمان، محیطمان و طبیعت. کسی که نتواند با خود، محیط و طبیعت سازگاری خوبی داشته باشد فرد سالمی نیست. حضرت علی »ع« خطاب به کارگزاران می فرماید: »انعطاف پذیر و انتقادپذیر باشید، انتقامجو، عیب جو و بهانه گیر نباشید. با آرامش و احترام به حرف دیگران گوش کنید، حرف دیگران را قطع نکنید و امین و رازدار باشید.« همه معصومین »ع« با بیان های مختلف به تاکید ارتباط و تعامل اشاره فرمودند که به طور مثال احترام و تکریم، احساس همدلی، اخلاق تشکر و قدردانی، خوش بینی، فضایل اخلاقی، دین داری، صداقت، محبت و مهربانی، کارگشا بودن، تحمل و صبر و مدارا، رعایت حقوق دیگران، امیدواری، شنونده خوب بودن و بسیاری دیگر حکایت از مهارت ها و ایجاد ارتباط در زندگی بشر دارند) جمعی از مولفان، روان شناسی اجتماعی و . . .



فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه(بیان مساله و پیشینه )
بیان وضعیت موجود
تعریف واژگان:
تعامل:
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف جزئی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
مشاهده
مصاحبه
یافته های علمی
اقسام ارتباط
مدلهای ارتباط
عناصر ارتباط
اهداف ارتباط
گام اول: گوش دادن
گام دوم: صریح و صادق بودن
گام سوم: همدلی و همدردی
گام چهارم: حفظ آرامش و احترام به طرف مقابل
گام پنجم: مخالفت نمودن به شیوه مناسب
گام ششم: خودشناسی و افزایش آگاهی
گام هفتم: شناسایی افکار تحریف شده
پیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها
انتخاب راه حل یا راه حل های موقتی
اعتبار بخشی به راه حل ها
نقاط قوت
نقاط ضعف
نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی

گزارش-تخصصی-راه-های-افزایش-اعتماد-به-نفس-و-خوباوری-در-دانش-آموزان-و-نقش-آن-در-پیشرفت-تحصیلی
گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 26
حجم فایل: 668 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
دانلود گزارش تخصصی راه های افزایش اعتماد به نفس و خوباوری در دانش آموزان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی،
در قالب word و در 26 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از گزارش تخصصی:
چکیده
اهمیت اعتماد به نفس برای کسانی که با کودکان و نوجوانان سرو کار دارند امری روشن است مشکل است بتوان ارتباط نزدیکی با کودکان داشت ولی از باورهای مهم آنان در مورد خودشان غافل بود اخیرا به نظر می رسد که اعتماد به نفس یک موضوع عموم پسند باشد که مقبولیت آن همچنان در حال افزایش است کتابهای مختلف برای والدین ، معلمان با مشاوران وخود کودکان ونوجوانان بر نیاز به داشتن اعتماد به نفس تأکید دارد.

اعتماد بنفس و یا احساس ارزشمندی یکی از نیازهای اساسی و اولیه بشر است,اعتماد بنفس در چگونگی کیفیت اعمال و رفتار بشر در تمامی مراحل زندگی نقش مهمی بازی میکند.مطالعه های تاثیر اعتماد بنفس بالا را در بهبود عملکرد و ارضای شغلی ,اجتماعی,خانوادگی و حفظ بهداشت و سلامت جسمی و روانی در مراحل مختلف سنی نشان میدهد.

اعتماد بنفس پایین یکی از معضلات روانی بشر به خصوص در سنین نوجوانی و اوایل جوانی است.زیرا در بین گروه های مختلف سنی اعتماد بنفس در دوره نوجوانی با توجه به تغییرات جسمی و روانی و شکل گیری شخصیت و بحرانهای مختلف آسیب پذیر تر است.عدم وجود اعتماد بنفس میتواند مشکلات متعددی از جمله
درگیریهای اجتماعی,افت تحصیلی,امادگی جهت ابتلا به انواع اختلالهای روانی بخصوص افسردگی و خودکشی,اضطراب و اعتیاد بوجود آورد.
اینجانب در سال تحصیلی ................. بعد از مشاهده کمبود اعتماد به نفس و خودباوری در دانش آموزانم تصمیم
گرفتم این مشکل را در آنها برطرف سازم .

مقدمه
وضعیت موجود:
..............اینجانب .............دبیر .............مقطع ، دارای مدرک .................. .........،مدت سابقه خدمت در آموزش و

پرورش را دارم .در حال حاضر مدرسه تثبیتی من آموزشگاه واقع در شهرستان می باشد .
............ ................

از همان ابتدا متوجه شدم که دانش اموزانم دچارعدم اعتماد بنفس و خود ناباوری هستند.با خیلی از سوالها و دغدغه های انها روبرو شدم.سوالهای کلیشه ایی که ریشه در تربیت و فرهنگ خانواده هایشان داشت...مانند:برای چه درس بخوانیم؟ایا خواندن این درسها آینده مان را تغییر خواهد داد؟ویا این درسها به چکار ما می ایند؟؟؟...

در طول این سالها همیشه تلاشم بر این بود که رابطه ایی دوستانه با دانش آموزانم داشته باشم و بهترین جوابها را برای پرسشها یشان پیدا کنم.با تشویق و بالا بردن روحیه سعی در تقویت اعتماد بنفسشان داشتم که تا حدود زیاد در این امر موفق بودم و دیدن موفقیتهای تحصیلی دانش آموزانم همواره برایم بهترین پاداش بوده است.
و . . .


فهرست مطالب:
چکیده
کلید واژگان
مقدمه
وضعیت موجود
اهداف گزارش
هدف اصلی
اهداف جزئی
پرسشهای تحقیق
مقایسه با شاخص
ابزارهای تحقیق
یافته های علمی
تعریف واژگان
اعتماد به نفس
اعتماد به نفس چیست ؟
عوامل موثر در تقویت اعتماد به نفس
چگونه اعتماد به نفس کاهش می یابد؟
.1تجارت منفی در زندگی
.2گیر کردن غیر ضروری در وقایع منفی
.3 ارزیابی پیامدهای یک موقعیت به شکل بسیار بدتر از آنچه در واقعیت وجود دارد
.4فشارهای افراطی والدین و مدرسه و داشتن خواسته ها و انتظارات فراوان
.5 ترس از شکست
چگونه اعتماد به نفس دانش اموزان را افزایش دهیم؟
.1تفکر مثبت در مورد دانش اموز
.3تلاش معلمان برای افزایش اعتماد به نفس در خود ( و بهبود وضعیت روحی خود)
.4تعیین اهداف به طور دقیق و واقع بینانه و متناسب با انتظارات
اعتماد به نفس در سنین نوجوانی
ویژگی های اعتماد به نفس باﻻ
پیشینه تحقیق
تجزیه و تحلیل
راه حل های ارائه شده برای حل مساله
دﻻیل انتخاب راه حل
توصیف اقدامات انجام شده پس از تصمیم گیری
نقاط قوت اجرای راه حل ها
نقاط ضعف
جمع بندی
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب

گزارش-تخصصی-ترغیب-کردن-دانش-آموزان-به-یادگیری-درس-کار-و-فناوری-با-روش-های-مناسب
گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 17
حجم فایل: 437 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
دانلود گزارش تخصصی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس کار و فناوری با روش های مناسب،
در قالب word و در 17 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن گزارش تخصصی:
چکیده
یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است. اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده، به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا میکند. اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و تواناییهای معلمین قرار میگیرد. بسیاری از معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه بیشتری میکنند و خود را تنها فرمانده کلاس میدانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر میدانند و برای بروز خلاقیت آموزش میدهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسانترکردن یاد گیری کمک میگیرند امروزه به روشهای فعال تدریس که دستاوردهای مفیدی در یادگیری می باشند تاکید بیشتری میشود و

کسی که در موقعیت تعلیم وآموزش قرار می گیرد باید به این نکته مهم توجه کند. بیش از این که گفتارهای اودر مخاطب تاثیرداشته باشد، رفتارومنش او موثر است. درسیره پیامبر(ص) به چه عاملی مردم جذب می شدند؟در قرآن آمده است:

"اگر تو تندخوبودی مردم از اطراف تو پراکنده می شدند" معلم بایدجذاب باشدکه یکی از عوامل جذابیت نرم خویی است یکی ازنکاتی که معلمان باید توجه کنند ویژگی های شخصیتی است.انضباط ونظم عمومی باعث علاقه دانش اموزان به درس می شود. توجه به ویژگی های شخصیتی دانش اموزخیلی مهم است که باید به ان پی برد.ارتباط دادن مسایل آموزشی به زندگی دانش اموز ازنکات قابل توجه درمسیر معلمی است این اموزش باید طوری صورت گیرد که اومتوجه شوداین تعالیم درزندگی اوبه کار می اید این باعث علاقه او به درس خواهد شد.
اینجانب در سال تحصیلی ................. به عنوان دبیر کار و فناوری در مدرسه ...................... مشغول به تدریس بودم .بعد از مشاهده بی علاقگی دانش آموزان برای یادگیری این درس تصمیم گرفتم آنها را به درس کار و فناوری علاقمند و یادگیری آن را در آنها تقویت نمایم .


مقدمه و بیان مساله
استفاده از وسایل کمک اموزشی :.وسایل سمعی وبصری و رسانه های اموزشی وبلاخص استفاده از وسایل کارگاهی دراموزش درس کار و فناوری می تواندبه ایجادشرایط یادگیری مطلوب درکلاس کمک کند.یادگیری که دران دانش اموزنقش فعال را به عهده داشته باشدواز حواس مختلف خود استفاده کندومعلم به عنوان راهنمای اوباشد این امکان را فراهم می کندکه دانش اموزفرصت کافی برای تفکروجستجودراختیارداشته باشددر چنین یادگیری دانش اموزاز طریق تجربه وعمل وبااستفاده از حواس مختلف خودمی تواندموضوع یادگیری را بهتر وصحیح تر درک نمایدو معلومات خودراافزایش دهد،همچنین دانش اموز شخصا در یادگیری فعال است وموفقیت هرمرحله از یادگیری میتواندمبنای خودتشویق واعتمادبه نفس او گردد.

معلم نبایدتدریس کندبلکه بایدکودک راتشویق کندتاباکارکردن با اشیا به یادگیری برسد گنیز برگ (1969) بنابراین اگر دبیران محترم کار و فناوری وفن بتواننددراین درس از وسایل کارگاهی استفاده بیشتری نمایندو

برتاثیرگذاری فراوانی که دراستفاده از وسایل کارگاهی در اموزش درس کار و فناوری وفن داردبیشترپی ببرند درنتیجه در نحوه یادگرفتن تغییراتی زیر بنایی صورت می گیرد
و . . .


فهرست مطالب:
چکیده
نکات کلیدی
مقدمه و بیان مساله
توصیف وضعیت موجود
چگونگی انتخاب مسئله
اهداف پژوهش
هدف اصلی
پرسش های پژوهش
مقایسه با شاخص
گرد آوری اطلاعات
مصاحبه با خود دانش آموز
نظر همکاران
ضرورت و اهمیت آموزش کار و فناوری در مدارس
کم رنگ شدن نقش وسایل کمک آموزشی در تدریس و یادگیری
پیشینه تحقیق
تجزیه وتحلیل اطلاعات
چگونگی اجرای راه حل
ارزیابی راه کارهای فوق ارزیابی ودرنهایت راهبردهای زیر برای حل مشکل انتخاب شد:
نقاط قوت اجرای طرح
نقاط ضعف
پیشنهادات و نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق حسابداری هزینه یابی بر مبنای هدف

تحقیق-حسابداری-هزینه-یابی-بر-مبنای-هدف
تحقیق حسابداری هزینه یابی بر مبنای هدف
فرمت فایل دانلودی: .docx
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 25
حجم فایل: 314 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

توضیحات:
تحقیق حسابداری هزینه یابی بر مبنای هدف ، در قالب فایل word و در 25 صفحه.

بخشی از متن:
هزینه یابی هدف یک مقوله استراتژیک در مدیریت هزینه است که به طور عمده تمرکز خود را بر مدیریت هزینه محصولات آتی واحد تولیدی معطوف می کند. در هزینه یابی هدف نگرش این است که چون پس از طراحی یک محصول بخش عمده ای از هزینه های آن تعهد می شود، کاهش هزینه امکان پذیر نخواهد بود مگر با طراحی مجدد محصول، در این تکنیک قبل از مرحله تولید به مدیریت هزینه توجه می شود تا محصولی با بهای تمام شده از پیش تعیین شده تولید و در عین حال سود مورد نظر مدیریت را تأمین نماید.

فهرست مطالب:
چکیده 
مقدمه  
منشأ و تاریخچه هزینه یابی هدف
تعریف هزینه های هدف 
اهداف هزینه یابی هدف
مزیت های هزینه یابی هدف 
هزینه یابی هدف در مقایسه با مدیریت سنتی هزینه:   
مقایسه دو رویکرد سنتی مدیریت هزینه و هزینه یابی هدف:   
نحوه پیاده سازی نظام هزینه یابی هدفمند:   
یک تمرین عملی بر اساس کار گروهی:   
هزینه یابی هدف در ایران:   
۶ اصل عمده در هزینه یابی هدف   
۱– هزینه یابی قیمت بازار :   
2- مشتری مداری توجه به نیاز مشتری   
3- تمرکز بر فرآیند طراحی   
۴– همکاری سیستمی (عملکرد متقابل واحدها)   
۵– هزینه یابی چرخه عمر محصول   
۶– مشارکت زنجیره ارزش
مفهوم هزینه یابی بر مبنای هدف   
مشکلات موجود در بکارگیری سیستم هزینه یابی هدف در ایران
نتیجه گیری
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

ترجمه کتاب ترافیک پیشرفته مکشین -فصل بیستم- از ابتدای فصل تابخش 20.3

ترجمه-کتاب-ترافیک-پیشرفته-مکشین-فصل-بیستم-از-ابتدای-فصل-تابخش-20-3
ترجمه کتاب ترافیک پیشرفته مکشین -فصل بیستم- از ابتدای فصل تابخش 20.3
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 44
حجم فایل: 952 کیلوبایت
قیمت: 10000 تومان

نام فایل : ترجمه کتاب ترافیک پیشرفته مکشین -فصل بیستم- از ابتدای فصل تابخش 20.3
فرمت فایل، pptx تعداد صفحه : 44 صفحه.

بخشی از متن فایل:
عوامل تصمیم گیری برای نصب علایم در تقاطع ها ترکیبی است از :
۱- حجم ترافیک
۲- پتانسیل برخورد
۳- ایمنی در عملکرد
۴- راندمان عملکرد
۵- راحتی راننده و عابر پیاده
این فایل خلاصه درس، ترجمه فصل بیستم کتاب ترافیک پیشرفته (مکشین) از ابتدای فصل تا بخش20.3 می باشد که برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حمل و نقل و ترافیک و همچنین راه و ترابری بعنوان درس اصلی در دانشگاه تدریس می گردد.

فهرست مطالب:

-عوامل تصمیم گیری برای نصب علایم در تقاطع ها
-اجزای یک سیکل چراغ
-انواع فاصله ها در یک سیکل چراغ
-انواع عملکردها
-هماهنگ کردن سیگنال ها در تقاطع های مجاور (مسیر سبز)
-کنترل کننده های تقاطع
-کنترل کننده های اصلی
-کنترل کننده های کامپیوتری
-کنترل کننده های تطابقی
-رفتارهای گردشی خودرو در تقاطع
-گردش به چپ محافظت شده
-سرفاصله خروج
-زمان شروع به حرکت
-زمان سبز
-زمان خروج
-مساله نمونه
-نرخ جریان
-استانداردهای جاری در بزرگراه
با سپاس

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

پاورپوینت ترجمه کتاب ترافیک پیشرفته مکشین - فصل بیست و یکم

پاورپوینت-ترجمه-کتاب-ترافیک-پیشرفته-مکشین--فصل-بیست-و-یکم
پاورپوینت ترجمه کتاب ترافیک پیشرفته مکشین - فصل بیست و یکم
فرمت فایل دانلودی: .pptx
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 2589 کیلوبایت
قیمت: 6500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ترجمه کتاب ترافیک پیشرفته مکشین -فصل بیست و یکم- بخش 21.1 تا پایان 21.1.4 ، در 27 اسلاید.

مهم ترین جنبه زمان بندی و طراحی چراغ راهنمایی، توسعه برنامه فازی مناسب است.
این فایل خلاصه درس، ترجمه فصل بیست و یکم کتاب ترافیک پیشرفته (مکشین) بخش21.1 تا پایان 21.1.4 می باشد که برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته حمل و نقل و ترافیک و همچنین راه و ترابری بعنوان درس اصلی در دانشگاه تدریس می گردد.

فهرست مطالب:
-گام های کلیدی در طراحی و زمانبندی چراغ های راهنمایی
-توسعه برنامه های فازی چراغ راهنمایی
-LEFT TURN TREATMENT
-ملاحظات عمومی در فاز بندی چراغ راهنمایی
-دیاگرام های فازی و حلقوی
-فاز بندی های معمولی و کاربرد آن
-فاز بندی گردش به چپ ویژه
-فاز های سبز زود قطع شونده و دیر آزاد شونده
-فاز سبز زود قطع شونده و دیر آزاد شونده در یک خیابان
-فاز گردش به چپ ویژه با سبز زود قطع شونده

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری زبان انگلیسی

گزارش-تخصصی-علاقمند-کردن-دانش-آموزان-به-یادگیری-زبان-انگلیسی
گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری زبان انگلیسی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 11
حجم فایل: 250 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی علاقمند کردن دانش آموزان به یادگیری زبان انگلیسی، در قالب word و در 11 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
یادگیری زبانی غیر از زبان مادری و آن هم یادگیری زبان انگلیسی که به عنوان زبان بین المللی است می تواند زمینه ی پیشرفت در مسایل گوناگون را میسر ساخته و راه رسیدن به اهداف را هموارتر سازد. اینجانب دبیر زبان انگلیسی مدرسه .................... بعد از مشاهده عدم علاقه دانش آموزان به یادگیری درس زبان انگلیسی ، به دنبال راه حل هایی جهت حل این موضوع پرداختم .
بعد از جمع آوری اطلاعات ، بالابردن اعتماد به نفس دانش اموزان را مد نظر قرار دادم و با بالا بردن آن توانستم دانش آموزان را به یادگیری درس زبان انگلیسی علاقمند کنم .

مقدمه:
با نگاهی گذرا به تاریخ زندگی انسان در خواهیم یافت که انسان ها با توانایی ها و قابلیت های مختلفی خلق شده اند و این استعدادها می تواند بروز کند زمانی که زمینه ی رشد آن فراهم شده باشد.

حال جای سؤال است که آیا این زمینه ی رشد در کشور ما که یکی از کشورهای مدعی پیشرفت در قرن اخیر است فراهم شده است یا خیر؟ و اگر فراهم شده است به چه اندازه؟
در پاسخ به سؤالات فوق می توان گفت که زمینه ی یادگیری زبان انگلیسی در ایران فراهم شده است ولی هنوز کافی نیست. چرا که با گنجاندن چند ساعت درس و یک کتاب ان هم در مقاطع متوسطه و بالاتر نمی توان دانش آموزان و حتی اولیاء آنها را با اهمیت یادگیری این زبان آشنا ساخت و چه بسا باعث فراهم آمدن مشکلات زیادی برای آنها نیز شده است، چرا که اکثر دانش آموزان آن را فقط به عنوان یک درس مثل سایر دروس در نظر گرفته و فقط به کسب نمره ی قبولی یعنی نمره 10 اکتفا می کنند. که این امر نیز در حال حاضر در مدارس به راحتی اتفاق می افتد و با چندین مرتبه امتحان در سال و در صورت عدم کسب نمره 10 استفاده از ماده 18 دانش آموز قبول و به پایه و مقطع بالاتر صعود می کند و مشکلات جدید و بیشتر برای خود، اولیا و معلمین مقاطع بالاتر فراهم می آورد.
حال این سؤال پیش می آید که آیا با توجه به مؤثر بودن این درس در زندگی آیا همین شیوه و به همین اندازه کافی است یا خیر؟ که جواب را به کارشناسان و دست اندرکاران واگذار می کنیم
و . . .

فهرست مطالب:
چکیده
مقدمه
تعریف و طرح مسئله
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات و توصیف وضعیت موجود
انتخاب راه حل موقتی
اجرای عمل انتخاب شده
نقاط ضعف پژوهش
نقاط قوت بعد از اجرای طرح
نتیجه
پیشنهادات
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

گزارش تخصصی راهکارهای بهبود وضعیت تدریس ریاضی در دوره ی ابتدایی

گزارش-تخصصی-راهکارهای-بهبود-وضعیت-تدریس-ریاضی-در-دوره-ی-ابتدایی
گزارش تخصصی راهکارهای بهبود وضعیت تدریس ریاضی در دوره ی ابتدایی
فرمت فایل دانلودی: .rar
فرمت فایل اصلی: doc
تعداد صفحات: 19
حجم فایل: 480 کیلوبایت
قیمت: 15000 تومان

توضیحات:
گزارش تخصصی راهکارهای بهبود وضعیت تدریس ریاضی در دوره ی ابتدایی، در قالب word و در 19 صفحه، قابل ویرایش.

بخشی از متن گزارش تخصصی:
عدم توجه به آموزش کافی و درست در دوره ی ابتدایی مشکل بزرگی است . چه بسیار دانش آموزانی که به سطح دوره ی متوسطه 1 می آیند و هنوز از درک یک مسئله ی ساده ی ریاضی عاجزند ، به این علت که دوره ی ابتدایی ، یک دوره ی حساس در آموزش محسوب می شود و در صورت توجه نکردن به آن ، مشکلات زیادی در آینده ایجاد خواهد شد . در این جا ، این سوال پیش می آید که ، چگونه می توان مفاهیم اولیه ی ریاضیات را از دوره ی ابتدایی برای دانش آموزان یاد داد تا درک درستی از آن ها پیدا کرده و بتوانند در زندگی از آن ها استفاده نمایند؟ و چگونه می توان از به وجود آمدن مشکلات آموزشی ریاضیات در آینده جلوگیری کرد ؟ ما در این مقاله، به روش های نوین آموزش ریاضی در دوره ی ابتدایی پرداخته ایم ، همچنین مشکلات و چالش هایی را که مربوط به روش های سنتی هستند ، مطرح کردیم. روش هایی که در این مقاله ارائه شده اند ، روش هایی هستند که میل و رغبت دانش آموزان را به درس ریاضی بیشتر کرده و آن ها را کنجکاوتر می سازند.


-1 مقدمه (بیان مساله و سابقه موضوع )
یکی ازعواملی که در فرایند های یاد گیری و درنتیجه در وضعیت آموزش ریاضی دردوره ی ابتدایی تاثیرمی گذارد ، روش های یاد دهی و یاد گیری این درس است . امروزه سرعت رشد علم هر ثانیه افزایش می یابد ، به همین جهت ، روش های آموزشی متاثر از همین رشد و تحول تکنولوژی ، همچنین تغییر سلایق ، نیاز ها و انتظارات دانش آموزان تغییر می کند . بنابراین در عصر امروز یک معلم باید روش های آموختن و تجربه کردن را به دانش آموزان یاد دهد نه این که به انتقال اطلاعات و روابط بین خود و آن ها بپردازد
. پس باید روشهای نوین و جدیدی بر این اساس پایه گذاری شود .
و . . .

فهرست مطالب:
چکیده
نکات کلیدی
-1 مقدمه (بیان مساله و سابقه موضوع )
توصیف وضعیت موجود
اهداف گزارش تخصصی
هدف اصلی
اهداف فرعی
مقایسه با شاخص
جمع آوری اطلاعات
مشکلات و چالش های تدریس ریاضی دوره ابتدایی
ارائه راهکارهای پشنهادی برای حل مشکلات تدریس
الف - آموزش مفاهیم ریاضی از طریق نقاشی- رسم ( آموزش هندسه و اندازه گیری )
ب - آموزش مفاهیم ریاضی با استفاده از عمل و آگاهی ( آموزش طول و مساحت با مستطیل )
ج - آموزش مفاهیم ریاضی با استفاده از بازی
به عنوان مثال ، در زیر به یکی از این بازی ها اشاره می کنیم
بازی5 روی خط ها بدو ( آموزش اعداد )
آموزش مفاهیم ریاضی با استفاده از فبک ( فلسفه برای کودکان )
آموزش مفاهیم ریاضی به روش هوش منطقی ریاضی ( آموزش اعداد )
آموزش مفاهیم ریاضی از طریق داستان ( آموزش خط ها و انواع آن )
نقاط قوت
نقاط ضعف
ارائه گزارش نهایی و نتیجه گیری
پیشنهادات
منابع

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی

طرح-لایه-باز-تراکت-لوازم-آرایشی
طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: psd
حجم فایل: 3348 کیلوبایت
قیمت: 2500 تومان

توضیحات:
طرح لایه باز تراکت لوازم آرایشی. این طرح با فتوشاپ طراحی شده است و به راحتی می توانید متن مورد نظر خودرا به جای متن های مورد استفاده به کار ببرید شامل یک فایل psd و لایه باز می باشد

مشخصات فایل:
رزولیشن 300
حالت cmyk
دارای 1 فایل psd
دارای کیفیت 300 و بالا
*برنامه های مورد نیاز برای ویرایش winrar و فتوشاپ

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

فایل آماده به چاپ لیبل آبلیمو

فایل-آماده-به-چاپ-لیبل-آبلیمو
فایل آماده به چاپ لیبل آبلیمو
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: psd
حجم فایل: 9047 کیلوبایت
قیمت: 2500 تومان

توضیحات:
فایل آماده به چاپ لیبل آبلیمو

اندازه 10*7 سانتی متر
حالت cmyk
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
قابل ویرایش متون
شامل یک فایل psd
برنامه های مورد نیاز فتوشاپ ویک برنامه برای خارج سازی از حالت زیپ مانند winrar یا 7zip

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

طرح لایه باز سربرگ لوازم خانگی (PSD)

طرح-لایه-باز-سربرگ-لوازم-خانگی-(psd)
طرح لایه باز سربرگ لوازم خانگی (PSD)
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: PSD
حجم فایل: 5689 کیلوبایت
قیمت: 2500 تومان

توضیحات:
طرح لایه باز سربرگ لوازم خانگی (PSD)

مشخصات فایل :
اندازه A4 و رزولوشن 300dpi می باشد.
قابل ویرایش با فتوشاپ
قابلیت تغییر اندازه (اندازه ای استاندارد)
حالت CMYK
فونتهای مورد استفاده ارشیا ، میترا ، ترافیک و MJ TITR DF

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

تحقیق تجارت الکترونیک

تحقیق-تجارت-الکترونیک
تحقیق تجارت الکترونیک
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: docx
تعداد صفحات: 32
حجم فایل: 101 کیلوبایت
قیمت: 9000 تومان

توضیحات:
تحقیق تجارت الکترونیک در قالب یک فایل ورد 32 صفحه ای با قابلیت ویرایش.

بخشی از متن فایل:
امروزه در بسیاری جاها از قبیل روزنامه، مجلات، رسانه‌ها، عباراتی به گوش می‌رسد چون تجارت الکترونیک، پول الکترونیکی و ارتباطات الکترونیکی، اما آنچه مورد توجه کافی قرار نمی‌گیرد وابستگی این مطالب و مفاهیم به ساختار اصلی فناوری روز و مدرن است؛ به طوری که اغلب فراموش می‌شود تجارت الکترونیک یکی از تولیدات اصلی فناوری‌های مدرن و از نتیجه‌های توسعه ارتباطات است. بسترها و ابزارهای تجارت همیشه در حال جدید شدن و دگرگونی است تا دسترسی به منابع آن را آسان کند.

عناوین مهم :
پیشگفتار
مقدمه
تجارت الکترونیک چیست؟
چالشهای توسعه تجارت الکترونیکی در ایران
مرور تحقیقات پیشین
عوامل مانع در رشد و توسعه تجارت الکترونیک
جدول : وضعیت موجود شاخص‌های زیرساخت‌های ارتباطاتی
نتیجه
هدف
اصول

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

دفترچه سوالات آزمون مرحله مقدماتی پایه هفتم دهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا

دفترچه-سوالات-آزمون-مرحله-مقدماتی-پایه-هفتم-دهمین-دوره-لیگ-علمی-بین-المللی-پایا
دفترچه سوالات آزمون مرحله مقدماتی پایه هفتم دهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا
فرمت فایل دانلودی: .pdf
فرمت فایل اصلی: pdf
تعداد صفحات: 20
حجم فایل: 1027 کیلوبایت
قیمت: 3500 تومان

توضیحات:
دفترچه پیش آزمون و سوالات آزمون مرحله مقدماتی پایه هفتم دهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا  ، در قالب فایل pdf و در 20 صفحه.

این فایل دفترچه پیش آزمون و سوالات آزمون مرحله مقدماتی پایه هفتم دهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا (اسفند ماه سال 1395) مربوط به لیگ علوم پایه را به همراه پاسخنامه آن ، را ارایه می دهد.


دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.