دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 4 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 81 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
پرسشنامه استاندارد جو سازمانی ﻻﻳﻞ ﺳﺎﺳﻤﻦ و ﺳﺎم دﻳﭗ (1989) که شامل 20گویه و پنج مولفه وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ اﻫﺪاف ، وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ ﻧﻘﺶ ، رﺿﺎﻳﺖ از ﭘﺎداش ، رﺿﺎﻳﺖ و ﺗﻮاﻓﻖ ﺑﺮ روی روﻳﻪﻫﺎ ، اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ارﺗﺒﺎﻃﺎت ، می باشد.
مولفه های پرسشنامه
بعد |
تعدا سوال |
وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ اﻫﺪاف |
1 تا 4 |
وﺿﻮح و روﺷﻨﻲ ﻧﻘﺶ |
5تا 8 |
رﺿﺎﻳﺖ از ﭘﺎداش |
9تا 12 |
رﺿﺎﻳﺖ و ﺗﻮاﻓﻖ ﺑﺮ روی روﻳﻪﻫﺎ |
13تا 16 |
اﺛﺮﺑﺨﺸﻲ ارﺗﺒﺎﻃﺎت |
16 تا 20 |
در این پرسشنامه متغیر و مولفه های آن تعریف مفهومی و عملیاتی شده اند.
این پرسشنامه بر اساس مقیاس لیکرت (کاملا موافق ،0؛ موافق،1؛ بی نظر ،3؛مخالف ،4؛ کاملا مخالف ؛5) میباشد. نحوه نمره گذاری و تحلیل و تفسیر پرسشنامه کاملا شرح داده شده است
مدل مفهومی و مولفه های آن نیز در قالب یک نمودار نمایش داده شده است.
پایایی این پرسشنامه با آزمون آلفای کرونباخ با استفاده از نرم افزار spss بدست آمده است که به ترتیب زیر می باشد.
نام متغیر |
میزان آلفای کرونباخ |
جو سازمانی |
91/0 |