مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )
مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )
فرمت فایل دانلودی: .zip فرمت فایل اصلی: pptx تعداد صفحات: 18 حجم فایل: 397 کیلوبایت قیمت: 5900 تومان
توضیحات: پاورپوینت ارائه کلاسیرشته مدیریت با موضوع دیدگاه بازار محور؛ زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی، در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.
این فایل در زمینه "دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی" در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.
بخشی از متن: یکی از اصلی ترین وظایف مدیران بازاریابی تقسیم مشتریان ( براساس نیازها، شرایط و ویژگیهای یکسان آنها ) به بخشهای بازاراست. مدیر بازاریابی باید مشخص کند کدام بخش بازار، فرصتهای جذاب ومطمئن تری را به شرکت معرفی می کند. یک عامل اساسی در موفقیت یک استراتژی، توانایی شرکت در اجرای آن است که به عواملی چون : هماهنگی یا عدم هماهنگی استراتژی با منابع، ساختار سازمانی، تجربه ی پرسنل و... بستگی دارد. فرایند کنترل وارزیابی استراتژی، بازخوری را برای مدیران فراهم می آورد وبه عنوان مبنایی برای تجزیه و تحلیل بازاردر دوره ی بعدی قرارمی گیرد.
فهرست مطالب: تأثیر مراحل مختلف توسعه برصنایع و بازارهای جهانی تحولات جدید مؤثربرنقش استراتژیک بازاریابی جهانی شدن افزایش اهمیت خدمات تکنولوژی اطلاعات ارتباط میان فعالیتها و شرکتها فرایند طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی تجزیه وتحلیل محیطی وتجزیه وتحلیل رقیب پویایی صنعت و تغییر استراتژیک تحقیقات بازاریابی و ارزیابی پتانسیل بازار تصمیم هایی مربوط به بخش بندی بازار، تعیین بازارهدف و تعیین موقعیت دربازار اجرا و کنترل استراتژی بازاریابی طرح بازاریابی- یک نقشه ی تفصیلی برای عمل محتوای یک طرح بازاریابی