مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

پاورپوینت دیدگاه بازار محور؛ زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه تجاری

پاورپوینت-دیدگاه-بازار-محور؛-زمینه-ساز-موفقیت-استرتژیهای-بنگاه-تجاری
پاورپوینت دیدگاه بازار محور؛ زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه تجاری
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 18
حجم فایل: 397 کیلوبایت
قیمت: 5900 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع دیدگاه بازار محور؛ زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی، در حجم 18 اسلاید، همراه با توضیحات کامل.

این فایل در زمینه "دیدگاه بازار- محور زمینه ساز موفقیت استرتژیهای بنگاه، تجاری و بازاریابی" در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درس مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطات بازاریابی و مدیریت استراتژیک بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
یکی از اصلی ترین وظایف مدیران بازاریابی تقسیم مشتریان ( براساس نیازها، شرایط و ویژگیهای یکسان آنها ) به بخشهای بازاراست. مدیر بازاریابی باید مشخص کند کدام بخش بازار، فرصتهای جذاب ومطمئن تری را به شرکت معرفی می کند.
یک عامل اساسی در موفقیت یک استراتژی، توانایی شرکت در اجرای آن است که به عواملی چون : هماهنگی یا عدم هماهنگی استراتژی با منابع، ساختار سازمانی، تجربه ی پرسنل و... بستگی دارد.
فرایند کنترل وارزیابی استراتژی، بازخوری را برای مدیران فراهم می آورد وبه عنوان مبنایی برای تجزیه و تحلیل بازاردر دوره ی بعدی قرارمی گیرد.

فهرست مطالب:
تأثیر مراحل مختلف توسعه برصنایع و بازارهای جهانی
تحولات جدید مؤثربرنقش استراتژیک بازاریابی
جهانی شدن
افزایش اهمیت خدمات
تکنولوژی اطلاعات
ارتباط میان فعالیتها و شرکتها
فرایند طراحی و اجرای استراتژی بازاریابی
تجزیه وتحلیل محیطی وتجزیه وتحلیل رقیب
پویایی صنعت و تغییر استراتژیک
تحقیقات بازاریابی و ارزیابی پتانسیل بازار
تصمیم هایی مربوط به بخش بندی بازار، تعیین بازارهدف و تعیین موقعیت دربازار
اجرا و کنترل استراتژی بازاریابی
طرح بازاریابی- یک نقشه ی تفصیلی برای عمل
محتوای یک طرح بازاریابی

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.