مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر

پاورپوینت-فصل-هفتم-کتاب-اصول-بازاریابی-کاتلر
پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر
فرمت فایل دانلودی: .zip
فرمت فایل اصلی: pptx
تعداد صفحات: 27
حجم فایل: 393 کیلوبایت
قیمت: 11500 تومان

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، با عنوان استراتژی بازایابی مشتری مدار، در حجم 27 اسلاید، با توضیحات کامل و همراه با تصاویر.

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان "استراتژی بازایابی مشتری مدار" در 27 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.


بخشی از متن:
از آنجا که نیازهای خریداران، منحصر به فرد می باشد، فروشنده می تواند هر مشتری را به عنوان یک قسمت مجزا در نظر بگیرد. در حالت ایده آل می تواند برای هر کدام از مشتریان برنامه بازاریابی منحصربه فردی تدارک دید.اما در عمل با اینکه برخی شرکتها تلاش می کنند هر مشتری را به طور منحصربه فردی تحت پوشش قرار دهند، اما بیشتر شرکتها با تعداد زیادی مشتریان کوچک روبرو می شوند و بدین ترتیب بازاریابی منحصر به فرد برایشان به صرفه نخواهد بود. از این رو به دنبال قسمتهای بزرگتری از مشتریان می گردند. در حالت کلی بازاریابی هدفمند در سطوح مختلفی قابل اجراست.

فهرست مطالب:
مقدمه
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرفی
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
تقسیم بندی بازارهای تجاری
تقسیم بندی بازاریابی بین المللی
الزامات تقسیم بندی مؤثر
بازاریابی هدفمند
ارزیابی قسمت های بازار
انتخاب قسمتهای بازار هدف
استراتژی های بازاریابی هدفمند
بازاریابی غیر متمایز 
بازاریابی متمایز
بازاریابی متمرکز
بازاریابی خرد
انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

دانلود فایل
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.