مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

تحقیق آفازی (آنومی)، فراهم کردن منبع برای تمرینات بالینی، تحقیقات در آفازی و همچنین تحقیقات روان زبان شناختی

از آن جائیکه عمومی‌ترین و رایج‌ترین عارضه و علامت در آفازی، آنومی1 یا نام پریش است، نیاز به یک آزمون استاندارد در این زمینه (به طور خاص) احساس می‌شود
دسته بندی پزشکی
بازدید ها 2
فرمت فایل doc
حجم فایل 93 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 88
تحقیق آفازی (آنومی)، فراهم کردن منبع برای تمرینات بالینی، تحقیقات در آفازی و همچنین تحقیقات روان زبان شناختی

فروشنده فایل

کد کاربری 8067
کاربر

فصل اول

معیار سازی تست نامیدن در مقوله‌های اسامی و افعال.......................................................

1-1 بیان مسئله ............................................................................................................

2-1 کاربردهای عمومی .................................................................................................

3-1 تعریف مفاهیم .......................................................................................................

فصل دوم (مباحث نظری)..........................................................................................

1-2 مقدمه....................................................................................................................

2-2 مدل پردازش واژگانی.............................................................................................

3-2 مکانیسم‌ها ............................................................................................................

- سطح بازشناسی.....................................................................................................

- پردازش معنایی......................................................................................................

- برونداد واژگان......................................................................................................

4-2 آسیب‌ها................................................................................................................

- سطح بازشناسی.....................................................................................................

- درونداد واژگانی....................................................................................................

- پردازش معنایی......................................................................................................

- برونداد واژگانی.....................................................................................................

5-2 کاربردهای کلینیکی مدل‌واژگانی...............................................................................

- جدول ارزیابی تکالیف واژگانی...............................................................................

فصل سوم (معرفی تست).........................................................................................................

1-3 مقدمه....................................................................................................................

2-3 موارد کاربردی مجموعه...........................................................................................

3-3 ساختار تست.........................................................................................................

- انتخاب گزینه........................................................................................................

- طبقه‌بندی اطلاعات قراردادی..................................................................................

- شکل دستوری افعال در مجموعه..............................................................................

4-3 ساختار لیست‌های تطبیق داده شده............................................................................

- بسامد...................................................................................................................

- سن فراگیری.........................................................................................................

- میزان آشنایی.........................................................................................................

- شاخصهای دیگر....................................................................................................

- قابلیت تصویر........................................................................................................

- پیچیدگی بینایی.....................................................................................................

5-3 زیرگروه لیست‌ها....................................................................................................

6-3 اطلاعات بدست آمده از شرکت‌کنندگان سن بدون آسیب مغزی...................................

7-3 نحوه استفاده و اجرای این مجموعه بعنوان یک وسیلة ارزیابی .....................................

8-3 فرمهای معرفی.......................................................................................................

9-3 راهنمائی‌هایی برای ارزیابی و آزمودن بیماران آفازیک.................................................

10-3 ارزیابی رفتارهای بیمار آفازیک..............................................................................

فصل 4 (اجرای تست)..............................................................................................................

1-4 ساختار تست شی و عمل........................................................................................

- شماره آیتم............................................................................................................

- هدف...................................................................................................................

- پاسخ اولیه.............................................................................................................

- مدت زمان ارائه پاسخ.............................................................................................

- یادآوری...............................................................................................................

2-4 شرایط تحصیلی و سنی شرکت‌کنندگان.....................................................................

3-4 جداول ارزیابی.......................................................................................................

- نامیدن اسامی.........................................................................................................

- نامیدن افعال..........................................................................................................

فصل 5 (بحث و نتیجه‌گیری).........................................................................................

1-5 تهیه جدول آماری...................................................................................................

2-5 نتیجه‌گیری.............................................................................................................

3-5 جداول نتایج..........................................................................................................

  • تست نامیدن اسامی..................................................................................................
  • تست نامیدن افعال...................................................................................................

واژه‌نامه...................................................................................................................... منابع.......................................................................................................................................

فصل 1

1-1بیان مسأله

از آن جائیکه عمومی‌ترین و رایج‌ترین عارضه و علامت در آفازی، آنومی[1] یا نام پریش است، نیاز به یک آزمون استاندارد در این زمینه (به طور خاص) احساس می‌شود. از این رو هدف ما از تهیه تست مذکور، فراهم کردن منبعی برای تمرینات بالینی، تحقیقات در آفازی و همچنین تحقیقات روان – زبان شناختی[2] می‌باشد. بعلاوه از آنجا که بیشتر تست‌های به کار برده شده در این زمینه بر نامیدن اسامی تأکید دارند، در تمرینات بالینی به نوعی نیاز به ارزیابی کاملتر شناخت فصل احساس می‌شود و تأکید بر طراحی در جاهایی وجود دارد که بطور خاص، نقایص فعلی را مورد توجه قرار می‌دهند.

2-1 کاربرد‌های مجموعه

در تحقیقات روان بازشناختی که روی افراد بزرگسال انجام می‌شود ممکن است از داده‌هایی استفاده شود که با نظام بازنمائی ذهنی اسامی و افعال[3] در واژگان ارتباط دارند. یعنی که به کاربردن الگوهایی از قبیل: تصاویر متحرک (انیمیشن)، نامیدن واژگان مکتوب، تکالیف، قضاوت واژگانی[4]، مطالعات اولیه و … . همچنین موارد هماهنگ شده در مجموعه برای مطالعات تصویربرداری مغزی[5] در گروه بیماران آفای و افراد غیر آسیب مغزی مفید خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.