مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

بررسی تأثیر بازی گروهی و باقاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی منطقه 7 تهران بر اساس تست رشد اجتماعی وایلند

در این تحقیق به بررسی اثرا ت بازی گروهی و با قاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی شهر تهران پرداخته شد، بدین ترتیب پس از تدوین سوال و فرضیه دال بر اثبات ثبت بازی درمهد کودک بخصوص بازی گروهی و باقاعده درمهد کودک بر میزان رشد اجتماعی، بررسی مباحث نطری و بخصوص نظری وایلند درمحیط رشد اجتماعی تأکید شد، پس از آن تعداد و 60 نفر به عنوان ن
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 1
فرمت فایل doc
حجم فایل 73 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 99
بررسی تأثیر بازی گروهی و باقاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی منطقه 7 تهران بر اساس تست رشد اجتماعی وایلند

فروشنده فایل

کد کاربری 8044
کاربر

چکیده:

در این تحقیق به بررسی اثرا ت بازی گروهی و با قاعده در رشد اجتماعی دختران 4 تا 5 ساله مدارس آمادگی شهر تهران پرداخته شد، بدین ترتیب پس از تدوین سوال و فرضیه دال بر اثبات ثبت بازی درمهد کودک بخصوص بازی گروهی و باقاعده درمهد کودک بر میزان رشد اجتماعی، بررسی مباحث نطری و بخصوص نظری وایلند درمحیط رشد اجتماعی تأکید شد، پس از آن تعداد و 60 نفر به عنوان نمونه تحقیق به صورت تصادفی با روش نمونه­گیری خوشه­ای گزینش شدند و از پرسشنامه وایلند بر روی آنها اجرا گردید. سپس از طریق آزمونt استیودنت گروههای مستقل با آزمون فرضیه تحقیق پرداخته شد و مشخص گردید که میانگین رشد اجتماعی کودکی یا کودکانی که درمهد کودک بازی گروهی و با قاعده انجام می­دهند درمقایسه با کودکانی که در مهد کودک بازی گروهی و با قاعده انجام نمی­دهند، بالاتر است و این تفاوت ازلحاظ آماری در سطح 1 0 / 0 * معنا دار می­باشد. بنابراین می­توان نتیجه­گیری نمود که بازی گروهی و با قاعده درمهد کودک می­توان تأثیر مثبتی را در افزایش رشد اجتماعی کودکان ایفا نماید.

فهرست

عنوان صفحه

فصل اول 1

موضوع 1

مقدمه 4

بیان مسئله 5

ضرورت پژوهش 6

هدف پژوهش 6

فرضیه 7

تعاریف مفهومی و عملیاتی 7

فصل دوم

تاریخچه بازی 9

اشاره­ای گذراند با تاریخچه روانشناسی کودک 10

بازی از دیدگاه اسلام 11

بازی از نظر قرآن 12

بازی در کردار و گفتار معصومین 13

بازی از دید روانشناسی قدیم 14

بازی از دید روانشناسی جدید 15

تعریف بازی و فرق آن با کار 16

بازی و رشد اجتماعی 19

ارزش بازی برای کودکان 25

شرط مقررات خوب و جامع 26

فوائد بازی 27 چرابازی برای رشد کودکان ضرورت دارد؟ 28

انواع بازی 29

بازی سمبلیک 31

بازی و بیان کلامی 32

عوامل مؤثر در بازی 33

رشد اجتماعی کودک 35

رفتار اجتماعی کودک 37

اصول رشد شناختی اجتماعی کودک 41

مراحل رشد ذهنی اجتماعی کودک کودکستانی و مهد کودکی 42

بازی درمانی 44

فصل سوم

جامعه آماری 48

نمونه و روش نمونه گیری 48

روش جمع آوری اطلاعات 48

ابزار پژوهش 49

روشهای آماری 49

نمره گذاری 51

فصل چهارم

تجزیه و تحلیل اطلاعات به دست آمده ازپیمایش 52

توصیفی و استنباطی 53

بحث و نتیجه­گیری 64

خلاصه 65

یافته های اساسی مربوط به فرضیههای تحقیق 66

محدودیتهای تحقیق 67

پیشنهادات تحقیق 67

منابع 69

ضمائم 70

فصل اول:

موضوع

مقدمه

بیان مسئله

ضرورت پژوهش

هدف پژوهش

فرضیه

تعریف مفهومی و عملیاتی

موضوع: بررسی تأثیر بازی گروهی و با

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.