مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

پاورپوینت نظریه آلبرت بندورا درباره یادگیری مشاهده ای

دریافت پاورپوینت نظریه آلبرت بندورا پاورپوینت درباره یادگیری مشاهده ایاسلاید نظریه آلبرت آندورا اسلاید درباره یادگیری مشاهده ای
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 3
فرمت فایل zip
حجم فایل 496 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 46
پاورپوینت نظریه آلبرت بندورا درباره یادگیری مشاهده ای

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

دریافت پاورپوینت نظریه آلبرت بندورا ,پاورپوینت درباره یادگیری مشاهده ای

توضیحات :

دارای 46 اسلاید

فرمت فایل :ppt

قسمتی از متن :

بندورا درباره یادگیری چه می گوید؟

یادگیری مشاهده ای :

انسان ها از راه مشاهده ی انسان های دیگر می آموزند.

تعبیر از مفهوم آموزش و پرورش :

انتخاب بهترین سرمشق ها یا الگوها برای ارائه به شاگردان به این منظور که ویژگی های این سرمشق ها مورد مشاهده و تقلید قراربگیرند.

با این فرض که یک تمایل طبیعی در انسان ها برای تقلید آنچه در دیگران مشاهده می کنند وجود دارد.(تبیین فطرت گرایانه)

ادوارد ثرندایک :

یک گربه را در جعبه ی معما و گربه ی دیگری را در قفس مجاور آن قرار داد.گربه ی داخل جعبه ی معما قبلا آموخته بود که چگونه خود را آزاد سازد.گربه ی دوم باید این گربه را مشاهده می کرد تا از آن طریق پاسخ گریز را یاد بگیرد. اما وقتی که ثرندایک این گربه را در جعبه ی معما

قرار داد پاسخ گریز را انجام نداد.

لازم بود که این گربه تمامی مراحل کوشش و خطایی را که گربه ی اول

برای یادگیری گریز از جعبه طی کرده بود انجام دهد تا این که یاد بگیرد چگونه خود را از قفس آزاد سازد.

ثرندایک :

در تجارب من با این حیوان ها چیزی یافت نشد... که فرضیه ی وجود یک توانایی کلی در حیوان ها برای یادگیری اعمال حیوان های دیگر را تایید کند.

واتسون پژوهش های ثرندایک با میمون ها را تکرار کرد و او هم هیچ گونه گواهی برای یادگیری مشاهده ای نیافت.

ثرندایک و واتسون

هر دو نتیجه گرفتند که یادگیری تنها از راه تجربه ی مستقیم صورت می پذیرد نه از راه تجربه ی غیرمستقیم یا تجربه ی جانشینی.

یادگیری در نتیجه ی تعامل شخص یادگیرنده با محیط انجام می شود ، نه بر اثر مشاهده ی تعامل کس دیگری با محیط خودش.

و..............

دارای تصاویر و جداول


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.