مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

دانلود فایل دانلود پاورپوینت اثربخشی سازمانی

فایل پاورپوینت با موضوع اثربخشی سازمانی در حجم 45 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 579 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45
دانلود پاورپوینت اثربخشی سازمانی

فروشنده فایل

کد کاربری 5979

چکیده محتوای فایل:

از لحاظ تاریخی دانشمندان درخصوص توافق برمعنای اثربخشی با مشکلات قابل ملاحظه­ای مواجه بوده ­اند.

با وجود این،

همه آنها در این که اثربخشی موضوعی مهم در نظریه سازمان است، اتفاق­نظر داشته و صراحتاً آن را تائید می­کنند.

تعریف بسیار ساده اثربخشی تا دهه 1950:

میزان یا حدی که سازمان اهدافش را محقق ساخته است.

بقاء هدفی که بیشتر دانشمندان بر سر آن توافق دارند و آن را شرط ضروری برای موفقیت سازمان می­دانند، نیز در شرایطی ممکن است به عنوان ضابطه اثربخشی از اعتبار بیفتد.

معیارهای اثربخشی سازمانی

1ـ اثربخشی کلی:

نوعی ارزیابی کلی که تا حد زیادی از معیــارهای متعدد بهره می­جوید و معمولاً از طریق ترکیب­کردن اسناد عملکرد گذشته یا به دست­آوردن ارزیابی­های کلی و یا از طریق قضاوت­های اشخاص بصیر و مطلع نسبت به عملکرد سازمان، اندازه­گیری می­شود.

2ـ بهره ­وری:

معمولاً به عنوان میزان یا حجم محصولات و یا خدمات عمده ای که توسط سازمان ارائه می گردد، تعریف می شود و می تواند در سه سطح:

سطح فردی، سطح گروهی، سطح سازمانی

و از طریق مراجعه به اسناد و ارزیابی های موجود و یا ترکیب آنها مورد اندازه گیری قرار می گیرد.

3ـ کارایی:

نسبتی است که نوعی مقایسه را بین برخی از جنبه های عملکرد واحد با هزینه های محتمل شده جهت تحقق آن نشان می دهد.

4ـ سود:

مبلغ درآمد حاصل از فروش منهای کل هزینه و تعهدات ایجاد شده است. معمولاً نرخ برگشت سرمایه و درصد بازدهی فروش کل را می توان معادل سود دانست.

5ـ کیفیت:

کیفیت محصول یا خدمات عمده ای که به وسیله سازمان ارائه می شود، ممکن است شکل های عملیاتی متعددی را به خود بگیرد که به وسیله نوع محصولات و خدمات ارائه شده توسط سازمان تعیین می شود


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.