این پاورپوینت در مورد ترازنامه یا صورت وضعیت مالی در حسابداری میانه در 58 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: ترازنامه یا صورت وضعیت مالی در حسابداری میانه،ترازنامه یا صورت وضعیت مالی،مفاهیم حاکم بر ترازنامه،طبقه بندی ترازنامه،آشنایی با نحوه تهیه ترازنامه،تعریف حسابداری،ترازنامه،دارایی های جاری،حسابها و اسناد دریافتنی تجاری Balance sheet،، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
nترازنامه صورتی است که اطلاعات مربوط به منابع اقتصادی تعهدات اقتصادی و حق مالی صاحب سرمایه را از طریق گزارش دارایی ها ، بدهی ها و سرمایه واحد تجاری در یک زمان مشخص فراهم می کند.ترازنامه شکل بسط داده شده معادله اساسی حسابداری است .
n
nاز آنجا که ترازنامه معرف وضعیت مالی واحد تجاری در یک مقطع زمانی معین است آن را (( صورت وضعیت مالی )) نیز می نامند. ترازنامه به همراه سایر صورت های مالی اساسی در پایان دوره مالی تهیه می شود و همان طوری که قبلا نیز اشاره شد مربوط به یک مقطع زمانی معین است .لذا تاریخ گذاری ترازنامه برای یک مقطع زمانی مشخص مثلا 1300.12.29 می باشد.
n
nاقلام ترازنامه غالبا براساس ویژگی های مشترک آن ها طبقه بندی می شوند.نوع طبقه بندی ، عناوین هر یک از طبقات و تعداد اقلام هر طبقه به اندازه واحد تجاری ، ماهیت عملیات آن و گستردگی و حدود استفاده از صورت های مالی بستگی دارد. در ترازنامه عموما دارایی ها گزارش می شوند.بنابراین دارایی ها به ترتیب سرعت تبدیل شدن به وجه نقد و بدهی ها براساس زمان سر رسید طبقه بندی و گزارش می شوند.بنابراین دارایی هایی که زودتر به وجه نقد تبدیلمی شوند ایتدا نوشته می شوند و پس از آن دارایی های دیگر که دیرتر به وجه نقد تبدیل می شوند گزارش می گردند.
n
nهمچنین بدهی هایی که موعد سر رسید آن ها زودتر است اول نوشته می شوند و بعد از آن ها بدهی هایی که سر رسیدشان دیرتر است آورده می شوند.
داراییها :
الف) داراییهای جاری
ب ) داراییهای بلند مدت شامل:
سرمایه گذاریهای بلند مدت
اموال، ماشین آلات و تجهیزات
داراییهای نامشهود
سایر داراییها
مخارج انتقالی به دوره های آتی
بدهیها :
الف) بدهی های جاری
ب ) بدهی های بلند مدت
حقوق صاحبان سهام
سرمایه
صرف (کسر) سهام
اندوخته ها
سود (زیان) انباشته
دارایی جاری عبارت است از وجه نقد و یا داراییهای دیگری که به طور معقول انتظار می رود در طی چرخه عادی عملیات واحد تجاری یا دوره مالی، هر کدام که طولانی تر باشد مصرف شده یا به وجه نقد تبدیل شده و یا فروخته شود.
این پاورپوینت در مورد حسابداری موجودی کالا در حسابداری میانه در 55 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: حسابداری موجودی کالا در حسابداری میانه،حسابداری موجودی کالا،اندازهگیری موجودیها،موجودی کالا سیستم ادواری،موجودی کالا سیستم دایمی،موجودی مواد و کالا چیست،آشنایی با مفهوم موجودیها،انعکاس موجودیها در ترازنامه،گردش موجودیها،سیستم ثبت موجودیها،ثبت خرید نسیه در سیستم ادواری و دایمی،روش خرده فروشی، و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
n
nاندازهگیری موجودیها باید برمبنای اقل بهای تمام شده و خالص ارزش فروش تکتک یا گروههای اقلام مشابه، اندازهگیری شود.
n
nموجودیهای تحصیل شده از طریق عملیات غیرمبادلهای، به ارزش منصفانه در تاریخ تحصیل اندازهگیری میشوند.
nموجودیهای نگهداری شده جهت مقاصد زیر باید برمبنای اقل بهای تمام شده و ارزش جایگزینی اندازهگیری شوند:
nالف. توزیع بدون مطالبه بها یا مطالبه به بهای ناچیز؛ یا
nب. مصرف در فرایند تولید کالا جهت توزیع بدون مطالبه بها یا مطالبه به بهای ناچیز
nسیستم ادواری در اغلب واحدهای تجاری که کالاهای نسبتن با قیمت پایین می فروشند مورد استفاده قرار می گیرد بطور مثال فروشگاه ها و ابزار فروشی هایی که اقلام ریز و با قیمت کم ارایه می کنند و نمی توانند از بارکدخوان استفاده نمایند از روش سیستم ادواری استفاده می نمایند زیرا هزینه نگهداری اطلاعات ریز فروش این محصولات بیشتر از سود بدست آمده از فروش آن محصول می باشد این واحدهای تجاری سالی یکبار به شمارش فیزیکی موجودی کالا خود می نمایند .
n
nاطلاعات بدست آمده از شمارش را می توانند در صورتهای مالی خود نیز بکار گیرند در واحدهای کوچک بیشتر مالک یا کارشناس فروش کنترل موجودی کالا را انجام می دهد، قابل توجه است که در حال حاضر با وجود سیستم های حسابداری که مختص این واحدهای کوچک است و با قیمت بسیار کمی هم قابل تهیه است دیگر حتی این واحدهای کوچک نیز برای موجودی کالای خود به روش دایمی روی آورده اند زیرا درسیستم ادواری امکان کنترل لحظه به لحظه وجود ندارد و همین موضوع باعث شده استفاده از سیستم ادواری به مرور زمان کمرنگ و کمرنگ تر می شود.
nسیستم دایمی به واحدهای تجاری این امکان را می دهد تا اطلاعات کاملتر و دقیق تر حتی لحظه ای در اختیار مالکان واحدهای تجاری قرار گیرد به همین منظور از دیرباز اغلب واحدهایی که کالای باارزش و گران قیمت را بفروش می رساندند از این روش استفاده می نمودند باید خاطر نشان کرد که این سیستم پرهزینه می باشد اما واحدهای تجاری بزرگ که کالاهای باارزش می فروشند بدلیل جلوگیری از کسری در موجودی و مشخص شدن لحظه ای موجودی استفاده از این روش برای این واحدها مرقوم به صرفه است.
n
nبا سیستم دایمی از سیستم کاغذی و دستی خرید و فروش و همینطور شمارش های فیزیکی که در روش ادواری بسیار آزار دهنده بود خبری نیست زیرا ورود و خروج کالا و محصول را می توان با دقت بالاتری کنترل نمود و در زمان کمتری گزارش موجودی کالا را تهیه و در صورتهای مالی واحد تجاری استفاده نمود و همینطور فقط یکبار در سال نیاز به شمارش فیزیکی می باشد که موجب می شود از صحت موجودی کالا و برابری آن با مانده کالایی که طبق اسناد در دفاتر ثبت گردیده اطمینان حاصل نمود.
وفق استاندارد حسابداری شماره 6 بخش عمومی موجودیها: به داراییهایی اطلاق میشود که:
nالف . در فعالیت واحد گزارشگر مصرف میشود؛
nب. به منظور ساخت محصول یا ارائـه خدمات، خریداری شده و نگهداری میشود؛
nپ . به منظور ساخت محصول یا ارائـه خدمات در فرایند تولید قرار دارد؛ یا
nت . برای فروش در روال عادی عملیات واحد گزارشگر نگهداری میشود.
جزوه ی آموزشی نرم افزار تلفن همراهجزوه ی آموزشی نرم افزار تلفن همراه
گزارش تخصصی آموزگار ، دبیر قرآن :
علاقمند کردن دانش آموزان به خواندن قرآن با روش های مناسب
بهترین و کامل ترین گزارش تخصصی آموزگار ، دبیر قرآن در سطح کشور
فهرست
چکیده............................................................................................................................................. 3
واژگان کلیدی :............................................................................................................................................. 3
مقدمه ( بیان مساله و طرح )............................................................................................................................................. 4
بیان مسأله............................................................................................................................................. 5
ارزیابی از وضع موجود............................................................................................................................................. 6
اهداف گزارش :............................................................................................................................................. 7
هدف تخصصی :............................................................................................................................................. 7
اهداف جزئی :............................................................................................................................................. 8
مقایسه با شاخص :............................................................................................................................................. 8
جمع آوری اطلاعات............................................................................................................................................. 8
نمونه موارد مورد نظردر فرم مشاهده :............................................................................................................................................. 8
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها و اطلاعات ( موانع ومشکلات مربوط به بی علاقگی به درس قرآن )............................................................................................................................................. 9
راه حل های پیشنهادی............................................................................................................................................. 10
انتخاب راه حل ها............................................................................................................................................. 13
اعتبار بخشی به راه حل ها (نقاط قوت )............................................................................................................................................. 14
نظارت بر اجرای راه حل ها............................................................................................................................................. 20
هدف های کلی آموزش قرآن دردوره ابتدایی به شرح زیر است:............................................................................................................................................. 20
-3 پیام های قرآنی:............................................................................................................................................. 23
پیشنهاد ها و راهکارها............................................................................................................................................. 25
فهرست منابع و مآخذ............................................................................................................................................. 26
این فایل به صورت ورد است و ورد هم قابلیت دسترسی کامل به فایل را به شما میدهد.
لینک دانلود پس از پرداخت برای شما نمایش داده خواهد شد و همچینین یک نسخه از این فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد
توجه نمایید درصورتی که ایمیل ندارید کادر پایین را به صورت a@a.com پر کنید
گزارش تخصصی دبیر ، معلم هنر :
علاقمند کردن دانش آموزان به درس هنر با روش های خلاقانه
چکیده
همانطور که می دانیم هنر میتواند ظرفی شایسته برای تمامی افکار، اندیشه ها و عقاید باشد.اگر نظام تعلیم و تربیت بیان هنری به خود گیرد موفقیتش بیشتر از هر زمان دیگر خواهد بود و به طور مستقیم در جنبه های مختلف اسباب رشد را به انسانها هدیه خواهد داد. کافی است از کارکردهای هنر در مدارس متوسطه اول کمک گرفته و دانش آموزان را با دنیای لذت بخش و شادی آفرین هنر آشنا ساخته و آموزشها را بر پایه آن استوار نماییم.. توجه به پرورش خلاقیت در دانش آموزان با توجه نیاز روز افزون جامعه ایران اسلامی به خود کفایی کشور روز به روز در نظام آموزشی جای خود را باز می کند و به همین تناسب لازم است توجه به بالا بردن خلاقیت در تربیت دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.
طبق بررسی هایی که در سال تحصیلی اخیر انجام دادم فهمیدم که دانش آموزان این مدرسه بیشتر وقت خود را صرف درس های پایه مثل ریاضی و علوم می کنند و علاقه چندانی به درس فرهنگ و هنر از خود نشان نمی دهند.همچنین متوجه شدم هیچگونه خلاقیتی در درس هنر از خود بروز نمی دهند.
اینجانب..... |
|
در این گزارش تخصصی روش ها و راهکار های علاقه مندی به درس هنر را در دانش آموزان |
پایه...... |
.بررسی خواهم کرد. |
فهرست مطالب
چکیده............................................................................................................................................. 5
مقدمه (طرح وبیان مساله )............................................................................................................................................. 6
بیان مسأله............................................................................................................................................. 7
توصیف وضعیت موجود............................................................................................................................................. 9
دانش آموازنی سرزده از جمله:............................................................................................................................................. 10
تعریف هنر از دیدگاه های مختلف............................................................................................................................................. 11
اهداف گزارش تخصصی :............................................................................................................................................. 12
هدف اختصاصی :............................................................................................................................................. 12
اهداف جزئی :............................................................................................................................................. 12
مقایسه با شاخص :............................................................................................................................................. 12
ارزیابی از وضع موجود............................................................................................................................................. 13
الف) مشاهده:............................................................................................................................................. 13
ب) پرسشنامه:............................................................................................................................................. 13
ج) مصاحبه:............................................................................................................................................. 14
دبیر زبان:............................................................................................................................................. 15
دبیر ورزش :............................................................................................................................................. 15
دبیر ریاضی:............................................................................................................................................. 15
دبیر دینی و قر آن:............................................................................................................................................. 16
د) روش اسنادی:............................................................................................................................................. 16
پیشینه تحقیق............................................................................................................................................. 16
یافته های علمی............................................................................................................................................. . 17
تعریف خلاقیت :............................................................................................................................................. 17
ویژگیهای شخصیتی افراد خلاق:............................................................................................................................................. .. 17
نقش دبیر در پرورش خلاقیت:............................................................................................................................................. 18
تکنیک خلاقیت............................................................................................................................................. .. 19
تکنیک اسکمپرSCAMPER:.................................................................................................................................. 19……….
تجزیه و تحلیل............................................................................................................................................. 20
ارائه راه حل موقت............................................................................................................................................. 20
اجرای طرح جدید ونظارت بر آن............................................................................................................................................. 21
ارزیابی بعد زا اجرای طرح............................................................................................................................................. 24
ارزیابی نتایج ( نقاط مثبت )............................................................................................................................................. 24
موانع و محدودیت ها............................................................................................................................................. 25
مشکلات و راهکارهای درس هنر در مقطع متوسطه اول ( نقاط ضعف )............................................................................................................................................. 25
پیشنهادات............................................................................................................................... 28
منابع و ماخذ............................................................................................................................... 29
ضمائم............................................................................................................................... 30
این فایل به صورت ورد است و ورد هم قابلیت دسترسی کامل به فایل را به شما میدهد.
لینک دانلود پس از پرداخت برای شما نمایش داده خواهد شد و همچینین یک نسخه از این فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد
توجه نمایید درصورتی که ایمیل ندارید کادر پایین را به صورت a@a.com پر کنید
گزارش تخصصی مشاور مدرسه :
چکیده
سلامتی ، مهمترین عامل پیشرفت و ضامن بقای جامعه است . طراحی ، تدبیر و اجرای برنامه های توسعه در
بعد بهداشتی ، اعم از بهداشت جسمی و روان ، پس از خانواده باید در مدارس پایه ریزی گردد. چرا که در
ایران کودکان از شش سالگی وارد مدرسه می شوند و اکثر آن ها وقتی از مدرسه بیرون می آیند که به
بزرگسالی رسیده اند . بنابراین طبیعی است که انتظار داشته باشیم، این مدت طولانی بر تک تک آن ها اثر
عمیق گذاشته باشد . بنابراین با توجه به طولانی بودن دوران تحصیل و باتوجه به حساس بودن کودکی و
نوجوانی باید انتظار داشت که مدرسه بتواند در تضمین بهداشت روانی دانش آموزان یا ایجاد دشواری های
رفتاری برای آنان نقش مهمی داشته باشد . اینجانب مشاور مدرسه........ در پژوهش حاضر سعی بر این
داشته ا م تا عوامل تأثیر گذار بر بهداشت روانی در مدارس همچون ؛ محیط فیزیک مدرسه ، نقش معلمان و
نقش بهداشت روانی مسؤولین مدرسه در ارتقای سطح بهداشت روان دانش آموزان ، همچنین ویژگی های
افراد سالم از نظر روانی و نشانه های هشدار دهنده برای ضعف روانی که در افراد می توان مشاهده کرد و در
پی آن کمک هایی که معلمان و معاونین در ایجاد سلامت روان دانش آموزان می توانند داشته باشندو مواردی
از این دست را مورد بررسی قرار داده ام. باشد که با استفاده از نتایج این پژوهش بتوانم به یاری خداوند
متعال یاری رسان معلمان و دانش آموزان این مرز و بوم باشم.
فهرست مطالب
چکیده............................................................................................................................................. 4
مقدمه (طرح موضوع وبیان مساله )............................................................................................................................................. .. 5
بیان مسئله............................................................................................................................................. 7
ارزیابی از وضعیت موجود............................................................................................................................................. 9
اهمیت موضوع............................................................................................................................................. 10
اهداف گزارش تخصصی :............................................................................................................................................. 12
هدف اختصاصی :............................................................................................................................................. 12
اهداف جزئی :............................................................................................................................................. 12
مقایسه با شاخص :............................................................................................................................................. 12
جمع آوری اطلاعات............................................................................................................................................. 12
تجزیه و تحلیل اطلاعات............................................................................................................................................. 16
بهداشت روان نوع اول............................................................................................................................................. 17
بهداشت روان نوع دوم............................................................................................................................................. 18
بهداشت روان نوع سوم............................................................................................................................................. 19
انتخاب راه حل موقتی............................................................................................................................................. 22
اجرای راه حل و نظارت بر آن............................................................................................................................................. 24
اریابی بعد از اجرای راه حل............................................................................................................................................. 25
ارزشیابی تأثیر اقدام جدید............................................................................................................................................. 26
نقاط قوت طرح :............................................................................................................................................. . 27
نتیجه گیری............................................................................................................................................. 27
پیشنهادات............................................................................................................................................. 28
منابع و مآخذ :............................................................................................................................................. 29
این فایل به صورت ورد است و ورد هم قابلیت دسترسی کامل به فایل را به شما میدهد.
لینک دانلود پس از پرداخت برای شما نمایش داده خواهد شد و همچینین یک نسخه از این فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد
توجه نمایید درصورتی که ایمیل ندارید کادر پایین را به صورت a@a.com پر کنید
به نام خدا
جزوه کامل درس مقاله نویسی
مختص تمامی دانشجویان زبان انگلیسی
نکته: این جزوه کاملا به زبان انگلیسی می باشد.
شامل مطالبی همچو:
چهار قانون طلایی نوشتن مقاله به همراه شرح کامل جزئیات و توضیحات
ویژگی های یک مقاله خوب
انواع مختلف نوشتن مقاله و پاراگراف به همراه توضیحات کامل، مثال، و نمونه ی تاپیک ها
یک نمونه کامل مقاله توصیف به صورت جداگانه
و...
نکته: اگر پس از خرید موفق به دانلود نشدید، ابتدا ایمیل خود را چک کنید. اگر باز هم موفق به دانلود نشدید، با مدیریت یا اینستاگرام @donenglish.sanafa تماس بگیرید.
سلام دوستان عزیز آیا میدانید تله کینزی چیست؟ تله کینزی به حرکت اجسام با قدرت چاکرای دست و نیروی ذهن انجام میشود.
بعضی افراد فکر میکنند تله کینزی دروغ است اما در اشتباه اند تله کینزی واقعیت دارد چون که من آن را به شخصه تجربه کرده ام و می خواهم شما هم از این تجربه بهره ببرید.
در این مقاله قصد دارم شما را با تله کینزی و آموزش روش انجام دادن آن درطی دو روز آشنا کنم که در واقع براساس تجربه من است و یاد گرفتن آن را
آسان تر کردم درباره خودم:من خودم تله کنیزی را در 4 روز یادگرفتم و اون دو روز فقط وقت من راهدر داد به خاطر آموزش های بی خود و الکی که در
اینترنت بود مثل تله کینزی در یک هفته ولی من شما دوستان را فقط در طی دو روز آشنا خواهم کرد.یا شاید هم زود تر اگر استعداد داشته باشین!!
صدها قدم از دیگران جلو بیفتید
دیگران را به حیرت بیاورید
آموزش تله کینزی از مقدماتی تا پیشرفته
جامع ترین و بروزترین آموزش تله کینزی در ایران
با بهترین روش تله کینزی را یاد بگیرید
در کتاب الکترونیکی شما تله کینزی را از 0 تا 100 یاد میگیرید.
قدم به قدم به شما آموزش میدهیم
از فعال کردن انرژی تا حرکت دادن اجسام سنگین و بزرگ
به شما آموزش میدهیم از فعال کردن انرژی تله کینزی تا حرکت دادن اجسام سنگین و بزرگ با قدرت ذهن.
بهترین روش تمرینی برای فعالسازی انرژی تله کینزی و بهترین روش برای تقویت و
پیشرقت تله کینزی که حتی اجسام بزرگ را هم به حرکت بیاورید.
و سری تمرینات مخصوص برای پیشرفت در تله کینزی .که این تمرینات در هیچ کجا پیدا
نخواهد شد.
بعلاوه شما 2 برنامه اجرایی برای تله کینزی پیشرفته پیش رو دارید که باید انجام بدهید روزانه که در کتاب نوشته شده است.
و یاد میگیرید چطور هم با ذهنتان و هم با چاکرای دستتان اجسام را به حرکت بیاورید
و کلی نکته ها و بحث در مورد تله کینزی در این کتاب آموزشی می باشد.
بیش از 500 فروش!! و رضایت کاربران اتفاقی نیست!! شماهم به جمع عزیزان بپیوندید
فقط 5000 هزارتومان تخفیف به مدت محدود
پس همین الان اقدام به خرید و دانلود کنید و این کتاب با ارزش را از دست ندهید
پس از پرداخت بلافاصله کتاب را دانلود میکنید.
باقیمت فوق العاده استثنایی 5 هزار تومان فقط در مدت محدود وگرنه 10 هزار تومان بود .
لینک دانلود پس از پرداخت برای شما نمایش داده خواهد شد و همچینین یک نسخه از این فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد
توجه نمایید درصورتی که ایمیل ندارید کادر پایین را به صورت a@a.com پر کنید
این تحقیق در مورد کناف و کاربرد آن در 58 صفحه و در قالب ورد و شامل کناف و کاربرد آن،انواع سقف کاذب و کناف در ساختمان،سقف کاذب و نحوه طراحی و ساخت آن در ساختمان,سقف کاذب,Dropped ceiling,قسمتهای مختلف سقف کاذب,سقف کاذب با رابیتس و اندود,سقف کاذب آکوستیک,کناف چیست،مصالح مرتبط با کناف،سقف کاذب کناف،ساختار کناف،سقف کاذب کناف با سقف کاذب سنتی،عیب یابی سقف کاذب کناف،knauf و غیره می باشد.
فهرست
در ادامه مزایای استفاده از دیوارهای جداکننده داخلی کناف توضیح داد می شود : 5
کناف چیست؟ دیوار کناف چیست؟ سقف کناف چیست؟. 7
مصالح مرتبط با کناف عبارتند از : 11
مزیت سقف کاذب کناف با سقف کاذب سنتی چیست ؟. 18
ساختار کلی کناف به شرح ذیل است : 23
نصب پنل گچی بر سمت دیگر دیوار. 35
در ادامه مزایای استفاده از دیوارهای جداکننده داخلی کناف توضیح داد می شود : 36
دیوارهای پوششی کناف به دو صورت با سازه و بدون سازه اجرا می شوند: 40
دیوارهای جداکننده کناف - کاربردهای ویژه. 42
دیوار مقاوم در برابر اشعه ایکس.... 42
دیوار مقاوم در برابر حریق.. 43
دیوارهای پوششی کناف به دو صورت با سازه و بدون سازه اجرا می شوند: 43
تایل های گچی آکوستیک مدل 8/12/36. 45
تایل های گچی آکوستیک مدل 6/18. 45
سقف های کاذب کناف شرکت "کناف ای. ام. اف". 45
ویژگی های سقف های کاذب "کناف ای. ام. اف". 46
اجرای انواع دیوار و سقف کاذب کناف شامل: 47
دیوارهای جداکننده کناف - کاربردهای ویژه. 49
دیوارهای پوششی کناف به دو صورت با سازه و بدون سازه اجرا می شوند: 50
سقف های کاذب کناف شرکت "کناف ای. ام. اف". 51
ویژگی های سقف های کاذب "کناف ای. ام. اف". 52
کناف چیست ؟
کناف در ابتدا کار خود را از تولید و عمل آوری گچ در آلمان شروع کرد و با توسعه آن و تنوع بخشیدن به تولیدات خود در سطح بین الملل در زمینه سیستم هایی که بر پایه گچ تولید می شوند، عایق های صوتی و حرارتی ، استخراج سنگ آهک و تولید مصالح مرتبط با آن ، مصالح ساختمانی بر پایه گچ و سیمان ، تجهیزات و ماشین آلات تولید کننده مصالح مذکور فعالیت دارد، به طوری که یکی از پیشگامان صنعت جهانی در این زمینه به شمار میرود.
کناف knauf نام خوانوادگی و موسسه ای با فعالیتهای بین المللی با ویژه گی های ممتاز می باشد و بیش از ۶۰ سال است که در صنایع ساختمانی به عنوان یکی از پیشرو ترین و مبتکر ترین شرکتهای بین المللی است و همواره در برخورد با چالش ها و موانع و مشکلات ، گذر موفقیت آمیز از آنها قابلیت خود را نشان داده است.این شرکت توسط برادران کناف(کارل و آنفوس کناف) در سال ۱۹۳۲ بنا شد.در حال حاضر شرکت کناف با در اختیار داشتن بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی و ۱۸۰۰۰ فعال در ۳۷ کشور جهان از جمله ایران ، یکی از بزرگترین و بروز ترین شرکتهای بین المللی در صنایع ساختمان می باشد. بیش از چندین دهه، گروه کناف با موفقیت از یک شرکت خانوادگی محض به یک خانواده در سطح جهان بدل شد در حالی که ارزش های اساسی خود ، از جمله همکاری و مشارکت را حفظ کرده است . کناف ، خود را همواره در تعامل خاص از سنت و نوآوری نگاه داشته .این شرکت هنوز هم متعلق به خانواده کناف بوده و از خود یک مهره جهانی بسیار موفق ساخته است که نشان دهنده مدرنیته، بالاترین کیفیت محصول و تنوع، و همچنین وفاداری است .
پیشرفت فناوری ساخت و ساز در سالهای اخیر سبب جایگزینی مصالح نوین با مصالح سنتی شده است .از جمله این موارد می توان به سیستم های ساخت و ساز خشک اشاره کرد که استفاده از آن ها در صنعت ساختمان سازی به صورت فراگیر در اروپا و در ایران در حال توسعه است . صفحات روکش دارگچی یکی از مصالح اصلی مورد استفاده در ساخت و ساز خشک هستند .کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف تولید می شود . کناف بیش از 8۰ سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد . این شرکت توسط برادران کناف (کارل و آنفوس کناف) در سال ۱۹۳۲ بنیان گزاری شد . در حال حاضر شرکت کناف یکی از شرکتهای بین المللی در صنایع ساختمان می باشد. سقف ها و دیوارهای جداکننده (تیغه) کناف سازه های فلزی یکپارچه گالوانیزه هستند که صفحات روکش دار گچی و سیمانی بر روی آنها پیچ می شوند . درز بین صفحات با بتونه درزگیری پر شده و سطوح صاف به وجود آمده رنگ آمیزی می شوند .
فصل دوم: مروری تاریخی بر روانشناسی بالینی
فصل سوم: مباحث فعلی در روانشناسی بالینی
فصل چهارم: روش های تحقیق در روانشناسی بالینی
فصل پنجم: تشخیص و طبقه بندی اختلالات روانی
فصل ششم: مصاحبه سنجشی
فصل هفتم: سنجش هوش
فصل هشتم: سنجش شخصیت
فصل نهم: سنجش رفتاری
فصل دهم: قضاوت بالینی
فصل یازدهم: مداخلات روان شناختی
فصل دوازدهم: رواندرمانی: دیدگاه روان پویایی
فصل سیزدهم: رواندرمانی: دیدگاه های انسانگرا ـ وجودگرا
فصل چهاردهم: رواندرمانی: دیدگاه های رفتاری و شناختی ـ رفتاری
فصل پانزدهم: گروه درمانی: خانواده درمانی و زوج درمانی
فصل شانزدهم: تخصص های روانشناسی بالینی
باقیمت فوق العاده استثنایی 5 هزار تومان فقط در مدت محدود در غیر این صورت 10 هزار تومان بود .
لینک دانلود پس از پرداخت برای شما نمایش داده خواهد شد و همچینین یک نسخه از این فایل به ایمیل شما ارسال خواهد شد
پر کنید a@a.comتوجه نمایید درصورتی که ایمیل ندارید کادر پایین را به صورت
این پاورپوینت در موردعامل های منطقی در هوش مصنوعی در 62 اسلاید کامل با افکت مناسب و شامل: عامل های منطقی در هوش مصنوعی،عامل های منطق،جستجوی خصمانه در هوش مصنوعی،جستجوی خصمانه،مسائل ارضای محدودیت در هوش مصنوعی،مسائل ارضای محدودیت،عامل حل مسئله با جستجو در هوش مصنوعی،حل مسئله با جستجو،عاملهای حل مسئله،مبانی هوش مصنوعی و عاملهای هوشمند,هوش مصنوعی شبکه عصبی چیست,هوش مصنوعی و شبکه های عصبی مصنوعی,هوش مصنوعی ,شبکه های عصبی مصنوعی,عاملهای هوشمند و...ومنابع می باشد
قسمتی از متن:
Ãمؤلفه اصلی عامل مبتنی بر دانش، پایگاه دانش آن است
×پایگاه دانش: مجموعه ای از جملات
×جمله: زبان نمایش دانش و بیان ادعاهایی در مورد جهان
Ã
Ã
Ãبرای اضافه کردن جملات به پایگاه دانش و درخواست دانسته ها
×TELL و ASK
×هر دو ممکن است شامل استنتاج باشند
Ãپیروی:انجام فرایند استنتاج تحت مقررات خاص
در مقایسه هوش مصنوعی با هوش انسانی میتوان گفت که انسان قادر به مشاهده و تجزیه و تحلیل مسایل در جهت قضاوت و اخذ تصمیم میباشد در حالی که هوش مصنوعی مبتنی بر قوانین و رویههایی از قبل تعبیه شده بر روی کامپیوتر میباشد. در نتیجه علی رغم وجود کامپیوترهای بسیار کارا و قوی در عصر حاضر ما هنوز قادر به پیاده کردن هوشی نزدیک به هوش انسان در ایجاد هوشهای مصنوعی نبودهایم.
بطور کلّی، هوش مصنوعی را میتوان از زوایای متفاوتی مورد بررسی و مطالعه قرار داد. مابین هوش مصنوعی به عنوان یک هدف، هوش مصنوعی به عنوان یک رشته تحصیلی دانشگاهی، و یا هوش مصنوعی به عنوان مجموعهٔ فنون و راه کارهایی که توسط مراکز علمی مختلف و صنایع گوناگون تنظیم و توسعه یافتهاست باید تفاوت قائل بود.
ایجاد و ابداع فنون و تکنیکهای لازم برای مدیریّت پیچیدگی را باید به عنوان هستهٔ بنیادین تلاشهای علمی و پژوهشی گذشته، حال، و آینده، در تمامی زمینههای علوم رایانه، و به ویژه، در هوش مصنوعی معرّفی کرد. شیوهها و تکنیکهای هوش مصنوع
هنوز تعریف دقیقی برای هوش مصنوعی ارائه نشده است که مورد قبول همه ی دانشمندان صاحب نظر در این زمینه باشد و این خود به علت آن است که اساس این موضوع یعنی هوش مورد جنجال و اختلاف است و تعریف جامعی درباره آن وجود نداردهوش مصنوعی به هوشی که یک ماشین از خود نشان میدهد و یا به دانشی در کامپیوترکه سعی در ایجاد آن دارد گفته می شود. جان مک کارتی "پدر علم و دانش ماشینهای هوشمند" ، واژه هوش مصنوعی را در سال 1956 به کار برد . تحقیقات و جستجوهای انجام شده برای رسیدن به ساخت چنین ماشینهائی مرتبط با بسیاری از علوم دیگر مانند رایانه ، روان شناسی ، فلسفه ، عصب شناسی ، علوم ادراکی ، تئوری کنترل ، احتمالات ، بهینه سازی و منطق می باشد .
.
Ãبازیها حالتی از محیطهای چند عاملی هستند
×هر عامل نیاز به در نظر گرفتن سایر عاملها و چگونگی تأثیر آنها دارد
×تمایز بین محیطهای چند عامل رقابتی و همکار
×محیطهای رقابتی، که در آنها اهداف عاملها با یکدیگر برخورد دارند، منجر به مسئله های خصمانه میشود که به عنوان بازی شناخته میشوند
Ãچرا مطالعه میشوند؟
×قابلیتهای هوشمندی انسانها را به کار میگیرند
×ماهیت انتزاعی بازی ها
×حالت بازی را به راحتی میتوان نمایش داد و عاملها معمولا به مجموعه کوچکی از فعالیتها محدود هستند که نتایج آنها با قوانین دقیقی تعریف شده اند
بطور کلی ماهیت وجودی هوش به مفهوم جمع آوری اطلاعات، استقرا و تحلیل تجربیات به منظور رسیدن به دانش و یا ارایه تصمیم میباشد. در واقع هوش به مفهوم به کارگیری تجربه به منظور حل مسائل دریافت شده تلقی میشود. هوش مصنوعی علم و مهندسی ایجاد ماشینهایی با هوش با به کارگیری از کامپیوتر و الگوگیری از درک هوش انسانی و یا حیوانی و نهایتاً دستیابی به مکانیزم هوش مصنوعی در سطح هوش انسانی میباشد.
در مقایسه هوش مصنوعی با هوش انسانی میتوان گفت که انسان قادر به مشاهده و تجزیه و تحلیل مسایل در جهت قضاوت و اخذ تصمیم میباشد در حالی که هوش مصنوعی مبتنی بر قوانین و رویههایی از قبل تعبیه شده بر روی کامپیوتر میباشد. در نتیجه علی رغم وجود کامپیوترهای بسیار کارا و قوی در عصر حاضر ما هنوز قادر به پیاده کردن هوشی نزدیک به هوش انسان در ایجاد هوشهای مصنوعی نبودهایم.
بطور کلّی، هوش مصنوعی را میتوان از زوایای متفاوتی مورد بررسی و مطالعه قرار داد. مابین هوش مصنوعی به عنوان یک هدف، هوش مصنوعی به عنوان یک رشته تحصیلی دانشگاهی، و یا هوش مصنوعی به عنوان مجموعهٔ فنون و راه کارهایی که توسط مراکز علمی مختلف و صنایع گوناگون تنظیم و توسعه یافتهاست باید تفاوت قائل بود.
ایجاد و ابداع فنون و تکنیکهای لازم برای مدیریّت پیچیدگی را باید به عنوان هستهٔ بنیادین تلاشهای علمی و پژوهشی گذشته، حال، و آینده، در تمامی زمینههای علوم رایانه، و به ویژه، در هوش مصنوعی معرّفی کرد. شیوهها و تکنیکهای هوش مصنوع
اگر برنامه های قدیمی استاد عباس منش رو دنبال کرده باشید حتما متوجه شده اید استاد کتابی گرداوری کرده اند از چکیده و نکات کلیدی کتاب هایی که خونده اند من خیلی دنبال این کتاب گشتم تا به هر نحوی که شد من اینو گیر اوردم و حالا میخوام شما هم بتونید به این کتاب دسترسی داشته باشید .و خیلی خوب حرفهای استاد رو متوجه میشید که چقدر ایشون کتاب ها رو باور داشتند و عمل کرده اند و انگیزه شمام دوبرابر خواهد شد و مطمن تر گام خواهید برداشت . مطمن باشید هیچ جا گیرتون نمیاد غیر اینجا. شاید به دلایلی بعدا حذفش کردم اما تا هست استفاده کنید و این فرصت رو از خودتون دریغ نکنید .پشیمون نمیشید. تعداد صفحات 245 صفحه
دسته بندی | نمونه سوالات پیام نور |
بازدید ها | 6 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 1153 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
پکیج نمونه سوالات تاریخ اسلام درمغرب واندلس رشته الهیات پیام نور
سال 88 تا 91
دسته بندی | نمونه سوالات پیام نور |
بازدید ها | 5 |
فرمت فایل | |
حجم فایل | 917 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 12 |
پکیج نمونه سوالات تاریخ اسلام درمصروشام رشته الهیات پیام نور
سال 90 تا 92
دسته بندی | حسابداری |
بازدید ها | 17 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 93 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 38 |
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
فرمت فایل word و قابل ویرایش و پرینت
تعداد صفحات: 38
پول شویی
مقدمه :
پول شویی ، تطهیر و قانونی جلوه دادن عواید حاصل از رفتارهای مجرمانه میباشد. امروزه پول شویی به دلیل رشد چشمگیر جرایم و اعمال خلاف در سطح جهان رشد بسیاری یافته است به طوریکه به یکی از معضلات حاد اقتصاد جهانی تبدیل شده و رشد و توسعه اقتصاد جهانی را مورد تهدید قرار داده است . به همین دلیل عزم جامعه بین المللی بر مبارزه با آن متمرکز شده است و تدابیر مختلفی را برای نیل به این امر بکار برده اند . درایران نیز مدتی است که توجه ها به سمت آن جلب شده است . دراین مقاله به شناسایی موضوع و راههای مبارزه با آن پرداخته خواهد شد.
موضوع پول شویی از لحاظ واژه شناسی ، اولین بار پس از رسوایی «واتر گیت» مطرح شد. لیکن این پدیده اصولا“ همزمان با پیدایش پول و رواج نظام پایه پولی ، مد نظر متفکران اقتصادی ـ سیاسی قرار گرفته است . موضوع پول شویی از لحاظ واژه شناسی ، اولین بار پس از رسوایی «واتر گیت» مطرح شد. لیکن این پدیده اصولا“ همزمان با پیدایش پول و رواج نظام پایه پولی ، مد نظر متفکران اقتصادی ـ سیاسی قرار گرفته است .
در حقیقت روند پول شویی و دلیل انجام آن بستگی به شرایط اقتصادی جامعه دارد . معمولا“ در جوامع دیکتاتوری ، سیاستمدارانی هستند که پولهای کثیف را بدست می آورند . بامطالعه تاریخ متوجه می شویم که بسیاری از سیاستمداران هم از این پدیده دراهداف سودجویانه خود زمینه های استفاده های نابجا از فعالیتهای غیر رسمی را داشته اند . این شرایط در کشورهایی که اقتصاد متمرکز دولتی در آن جریان دارد، درآمدهای نا مشروع و غیر قانونی نیز از این طریق بدست می آید که برای سالم سازی و تطهیر آن اقدام به پول شویی می کنند.
برای مثال بعضی از دولت های پیشین کشورهای کمونیستی مثل رئیس جمهور لهستان ۵/۱ میلیارد دلار از طریق نقل و انتقال غیر قانونی پول بدست می آورد و در چین کارخانه موتور سیکلت سازی یک میلیارد دلار پول شویی داشته است .
بررسی نظام اقتصادی کشورها نشان می دهد که هر چه از یک سیستم اقتصادی رقابتی متکی به مالکیت فردی دور شویم ، شرایط مناسب تری برای چنین اعمالی به وجود می آید و این یک اصل کلی است .
پول شویی چیست؟
تبهکاران برای اینکه بتوانند پولی را که از اعمال مجرمانه خود بدست می آورند، "پاکسازی" کنند، تلاش دارند تا با قراردادن پولهای نامشروع خود در سیستمهای اقتصادی اقدام به پول شویی نمایند و بدین ترتیب از هرگونه اتهام و سوءظن نسبت به کسب دارایی های خود، جلوگیری نمایند. اگر آنها قادر باشند که پول نامشروع خود را وارد سیستم اقتصادی نمایند، خواهند توانست آن را با حسابهای بانکی یا محصولات افتصادی در سراسر جهان جابجا کنند و یا اینکه با آن اقدام به خرید کالاها و خدمات نمایند. هدف آنها آن است که منبع پول نامشروع خود را قانونی جلوه دهند. تبهکاران تمامی تلاش خود را بکار می برند تا سابقه کسب پول نامشروع خود را از دسترس مقامات قضایی دور نگاه دارند. شایان ذکر است که پول "پاکسازی شده" نیز اغلب برای دیگر اعمال تبهکارانه مثل اقدامات تروریستی، هزینه می شود.
●تعریف
پول شویی زمانی اتفاق می افتد که درآمد های کسب شده توجیه قانونی ندارد و برای اینکه از حالت غیر قانونی خارج شوند و مشکل پولهای معمول را به خود بگیرند، به وسیله پول شویی تطهیر می شوند .
پول شویی به مجموعه عملیاتی گفته میشود که شخص یا اشخاص حقیقی یا حقوقی برای مشروعیت بخشیدن به درآمدهای نامشروع آن عملیات انجام می دهند . انواع پولهایی که می تواند به صورت نا مشروع در جامعه مطرح باشد، به سه گروه پولهای کثیف و یا پولهای آغشته به خون ، پولهایی سیاه و پولهای خاکستری تقسیم می شود .
پولهای خاکستری ، درآمدهای حاصل از فروش کالا و یا انجام دادن کارهای تولیدی است، ولی از نظارت دولت پنهان می ماند و دولت از آنها بی اطلاع است که معمولا“ برای فرار از مالیات این کارها را انجام می دهند .
پولهای سیاه پولهای حاصل از قاچاق کالا است ، به طوری که درآمدهای حاصل از قاچاق کالا و شرکت در معاملات پر سود دولتی که خارج از عرف طبیعی در صورت می گیرد، باعث پیداش این پول می شود پولهای کثیف یا پولهای آغشته به خون ، مربوط به نقل و انتقال مواد مخدر است .
● مراحل عملیات پول شویی
۱) ایجاد پول غیر قانونی
معمولا“ پول غیر قانونی از سوی بنگاههای غیر مشهور و غیر رسمی و اشخاصی که در رابطه با این بنگاهها به صورت غیر قانونی فعالیت دارند تولید می شود. این بنگاهها معمولا“ از طریق روشهای غیر مجاز و ارتباط با مسئولان پر نفوذ کالاهای ارزشمند و یا خدمات ویژه ای را خارج از رویه معمول و با سقفی بیش تر از میزانی که تعیین شده است دریافت می کند و معمولا“ با استفاده از روشهای برنامه ریزی شده برای فرار از پرداخت مالیات ، پول غیر قانونی را بیشتر رواج می دهند.
در کشورهایی که توزیع با روش یارانه ای صورت می گیرد و یا از مراکز غیر قابل حسابرسی حمایت می شود، فضای مطلوبی برای رواج پول غیر قانونی فراهم می شود ورانت خواران حداکثر بهره برداری را از تفاوت قیمت مصوب و قیمت آزاد به عمل می آورند .
۲) سند سازی مالی
معمولا“ پول غیر قانونی از طریق بنگاهها و واسطه های مالی غیر مجاز و غیر متعهد به مقررات نظام بانکی و با استفاده از اسناد جعلی وارد شبکه بانکی می شود .امکان جلوگیری از این جریان به خصوص با گسترش فن آوری الکترونیک ، مشکل است ، لیکن همین فن آوری قادر است که درآینده ای نزدیک به نحو رضایتبخشی ، طرفهای اصلی و صاحبان واقعی منابع مالی را به طور دقیق شناسایی کنند.
بدیهی است استفاده از هر نوع فن آوری جدید ، در مراحل اولیه با مشکلاتی مواجه خواهد بود، لیکن به تدریج که جوامع استفاده از فن آوری الکترونیک را قانونمند می کنند، ابهامات در رابطه با فرآیند پول شویی کاسته خواهد شد و برعکس تفکر برخی بانکداران ، می توان امیدوار بود که بتدریج با قبول مقررات بین المللی در زمینه بانکداری الکترونیک ، این مشکل نیز نسبت به وضعیت متداول کاهش یابد .
در این خصوص آنچه باید مورد تأمل قرار گیرد ، بازسازی فضایی است که مؤسسات واسطه مالی می توانند درآن به صورت قانونی رشد کنند ، بدیهی است در صورت حمایت مستقیم یا غیر مستقیم از انحصارهای بزرگ دولتی ، به خصوص در زمینه مالی، عرضه کنندگان و تقاضا کنندگان وجوه مالی به ناچار به بازار سیاه کشیده خواهند شد و در نهایت با گسترش نهادهای مالی غیر متشکل و زیر زمینی ، فضای تاریک و غیر قابل کنترلی برای پول شویی به وجود خواهد آمد.
هرگز نباید با بازارهای غیر متشکل پول ـ جز حالتهای استثنایی ـ بصورت مستقیم برخورد شود ، بلکه با تشویق و حمایت از واسطه های مالی سالم و با بهره برداری از مشورتهای این نهادها می توان زمینه را برای از بین بردن پول شویی فراهم کرد.
تضعیف پایگاههای واسطه های مالی غیر متشکل ، همزمان با ایجاد فضای آزاد معاملاتی ، عملیات پول شویی را با مخاطراتی رو به رو خواهد کرد. در صورتی که نتوان بین اشخاص و واسطه های مالی شفافیت قابل قبولی برقرار کرد ، نوعی « اختلاط مالی» پدید می آید که فرآیند پول شویی را تسهیل می کند.
۳) اختلاط مالی