مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

دانلود تحقیق کوددهی

دانلود کوددهی 12 ص تحقیق کوددهی 12 ص مقاله کوددهی 12 ص کوددهی 12 ص
دسته بندی کشاورزی و زراعت
بازدید ها 18
فرمت فایل zip
حجم فایل 21 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19
دانلود تحقیق کوددهی

فروشنده فایل

کد کاربری 4558
کاربر

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 19 صفحه

خلاصه : این تحقیق آغاز شد به منظور تعیین اثر کود با ازت پائین و فسفر و پتاس بالا در طول فصل گلدهی روی ارکید Moth هیبرید (phalaenopsis Tam Butterfly Blume) در اول سپتامبر (شهریورماه) گیاهان در سایز گلدهی K و P و N را به ترتیب  و 44 و 100 دریافت کرده بودند از کود محلول در آب با k‌ -p‌ - N‌20 به‌آنها K و P و N به ترتیب ‌506 و 398 و 30 داده شده در هر دفعه آبیاری یا در نوبت چهارم آبیاری به آنها این کود داده شد .
در صورتیکه گیاهان شاهد به دریافت کود  ادامه دادند .
تیمارهای با فسفر بالا ، علیرغم تکرار کاربردها ، هیچ اثری روی تاریخ ظهور ساقه گل دهنده (spiking) ، آنتزیز ، و یا اندازه گل نداشت .
تمام گیاهان تیمار شده با کود فسفر بالا گلهای کمتری (15-19) نسبت به گیاهان شاهد داشتند (24 گل).
کاربرد مداوم ازت کافی به منظور گلدهی نرمال به نظر می رسد که مهمتر از استفاده از کودی با ازت پایین و فسفر بالا می باشد .
در یک‌ آزمایش جداگانه با استفاده از همان نوع ارکید هیبرید ، انجام کوددهی به طور کامل در اول سپتامبر بیست و نهم سپتامبر و 27 (اکتبر یا زمانیکه ساقه های گلدهنده در حال ظهور هستند (یکم اکتبر) تعداد گل را کاهش داد .
( در مقابل ) طول عمر یا دوام گل تا 12 روز کاهش یافت زمانیکه کوددهی در اول سپتامبر انجام شد اندازه گل در هیچ تیمار آزمایشی تحت تاثیر قرار نگرفت .
قطع کوددهی قبل از اواخر نوامبر تعداد گل را کاهش داد .
با خودداری کوددهی برای دوره های بیشتر برگهای قرمز ، از دست دادن برگهای پائین‌تر و تولید محدود برگهای جدید اتفاق می افتد .
ارکیدها محصول ویژه ای هستند که غالباً توسط افراد با تجربه تولید می شوند .
در گذشته بازار برای ارکیدهای گلدانی در ابتدا به کارهای ذوقی و خرید توسط مردم با درآمد بالا که استطاعت مالی داشتند محدود می شد .
در سالهای اخیر استفاده از ارکیدها به ویژه phalaenospsis های هیبرید به عنوان گیاهان گلدانی به صورت برجسته ای افزایش پیدا کرده است با یک افزایش 50% در قیمت از 47 میلیون دلار در سال 1996 به 70 میلیون دلار در سال 1997 (وزارت کشاورزی امریکا) .
و همچنین یک افزایش معنی دار در تولید ارکید های گلده گلدانی در سالهای آینده مورد انتظار است (Cosgrove , 1997).
گلهای ارکیدهای phalaenopsis بی نهایت با دوام هستند ، و در گل به مدت 4 ماه یا بیشتر باقی می مانند (Wang 1997) همین عوامل از آنها گیاهان گلدانی ایده‌آلی ساخته است .
بدین ترتیب قیمت این گلدانها به طور پیوسته کاهش پیداکرد .
افراد بیشتری شروع به خریداری ارکیدهای گلدانی کردند .
اگرچه اطلاعات بیشتری برای گسترش روشهای تولید استاندارد مورد نیاز است برای تولید کنندگانی که تجربه زیادی در رشد و پرورش ارکیدهای گلدانی ندارد و نیازمند پیروی از این روشها هستند ، از پوست درخت صنوبر که از صنایع چوب بری واقع در سواحل اقیانوس آرام در ایالات متحده بدست آمده است برای سالهای متمادی به عنوان محیط کشت اصلی و اولیه برای رشد و پرورش ارکیدها در گلدان استفاده شده است .
اگرچه Batchelor (1993) پیشنهاد می کند یک کود با نیتروژن بالا را (مانند  ) در طول اوایل مرحله تولید ، و به دنبال آن یک کود با فسفر بالا قبل از شر


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.