مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

مرجع کامل طرح های گرافیکی و پروژه های دانشجویی

مقاله های دانشجویی و دانش آموزی ، پاورپوینت و اسلاید ، تحقیق ، فایلهای گرافیکی( هر آنچه درباره پروژه های و تحقیقات خود می خواهید فقط در قسمت جستجو مطلب مورد نظر خود را وارد کنید )

دانلود فایل پاورپوینت پروژه کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار

پاورپوینت پروژه کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار در 15 صفحه ورد و 34 اسلاید قابل ویرایش
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 41
فرمت فایل ppt
حجم فایل 228 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
پاورپوینت پروژه کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار

فروشنده فایل

کد کاربری 6017
کاربر

پروژه کارآفرینی طرح تعمیرات سخت افزار در 15 صفحه ورد و 34 اسلاید قابل ویرایش

فهرست مطالب

مقدمه


تحقیق علمی



توجیه اقتصادی



برنامه زمانبندی



کروکی ساختمان



تجهیزات خط تولید



چارت سازمانی



محاسبات مالی



شرح وظایف اعضا



محاسبات غیر مالی







مقدمه



با توجه به تعریفی که امروزه از کار آفرِین به عنوان فردی دارای ایده و فکر جدید و از طریق ایجاد یک کسب و کار کسب مثل کار منزل، کسب و کار مجازی ، کسب و کار مغازه یا شرکت که توأم با منابع و مخاطره انگیز مالی و اجتماعی است و با هدف ارائه محصول یا خدمت جدید به بازار ارایه می نماید و همین طور نقش به سزایی که این افراد در نظام کاری یک جامعه دارند توجه بیشتری را به این مقوله یعنی کار آفرینی می طلبد.

در جوامع امروزی کار یکی از مسائل اساسی انسان ها به شمارمی رود توجه به این مسئله آن قدر مهم وضروری است که اگر کسی از کاری که برگزیده احساس رضایت نداشته باشد پس از مدتی با نوعی دل زدگی روبرو می شود.

پس هر کسی باید با توجه به علاقه،استعداد،تخصص،نیازو امکانات خود به کار گمارده شود. توجه به اصل فوق باعث نوعی احساس رضایت شغلی در فرد شده و فرد نیز تمام تلاش خود را در انجام کار و به نتیجه رساندن آن مبذول می دارد.

دراینجاست که نقش یک کارآفرین به عنوان فردی دارای منابع لازم ،ایده های نو و نوآوری در کار می تواند در به کارگیری افراد جامعه در روند کاری و به وجود آوردن فرصت های شغلی مناسب در جامعه محرز گردد.




تحقیق علمی



درقرن اخیر همراه با به کارگیری فن آوری در صنایع وایجاد تغییر و تحول در سیستم های تجاری ، چهره سازمان های مختلف دگرگون گشته و باعث تحولی در زندگی بشر شده است.

این امر با معرفی اتوماسیون و کاربرد کامپیوتر در صنایع دو چندان شده است.

با توجه به این مسئله که کامپیوتر امروزه در تمامی زمینه ها مورد استفاده واقع شده است پس می توان انتظار داشت که مشاغل مرتبط با آن نیز روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار گیرند. مشاغلی در رابطه با سخت افزار، نرم افزار،شبکه و ... .



در رابطه با تحقیق علمی در رابطه با این شغل می توان ازاطلاعاتی که از روند بازار،افراد دست اندرکار، هزینه های مربوطه و موارد دیگر از این دست به پیش بینی و تحقیق در رابطه با کار مورد نظر دست یافت.

با توجه به شاخص های فوق و تحقیقات انجام شده در رابطه با کار((تعمیرات سخت افزار)) که انجام شده می توان به نتیجه رسیدن آن

در طول یک برنامه زمانی مشخص اطمینان حاصل کرد.



البته در رابطه با این تحقیقات بایستی مسئله امکان سنجی را نیز مد نظر قرارداد تا قبل از انجام سرمایه گذاری و شروع به کارتمامی جوانب آن مورد بررسی قرار گیرد.






توجیه اقتصادی



برای شروع به انجام هر کاری بایستی یک توجیه اقتصادی وجود داشته باشد؛چرا که هدف از انجام هر کاری ارائه محصول یا خدمات در قبال کسب درآمد است.حال چنانچه مقدار هزینه های پرداختی جهت انجام یک کار با درآمد حاصل از آن هماهنگی نداشته باشد،آن کار از منظر تئجیه اقتصادی کاری مقرون به صرفه نیست.



پس باید قبل از شروع به انجام کاری یا سرمایه گذاری بر روی آن تمامی هزینه ها و مسائلی از این قبیل و همچنین میزان بازدهی کاردر صورت موفقیت سنجیده شود که به آن توجیه اقتصادی گویند.



اما در رابطه با تعمیرات سخت افزار با توجه به گسترش روزافزون رایانه و قطعات سخت افزاری،می توان به موفقیت در این کار امید بست.البته در این رابطه مسایلی همچون مکان مورد نظر برای کار،میزان جمعیت،سطح درآمد سرانه،تعداد واحدهای مشابه و ... نیز بایستی در نظر گرفته شود که در مورد عنوان فوق تمامی این موارد در نظر گرفته شده و می توان با یک برنامه ریزی مناسب به نتیجه مطلوب دست یافت.



پس تعمیرات سخت افزار را می توان از نظر توجیه اقتصادی مقبول دانست.البته ممکن است کار در ابتدا از منظر توجیه اقتصادی مقبول باشد ولی به دلایلی پس از شروع به کار با عدم موفقیت یا عدم بازدهی مناسب و مورد نظر روبرو شود که موجب شکست درکار شود.



از جمله این موارد می توان به :

رکود بازار کار،عدم رضایت مشتریان از کیفیت انجام کار یا دریافت

اجرت های بالا که خود باعث تبلیغات منفی می شود را نام برد.

طبق برنامه بنده برای جلوگیری از پیش آمدن این موارد به کار بردن دقت و انصاف در انجام کار های مشتریان است.





برنامه زمانبندی



بدون شک بدون یک برنامه ریزی زمانی مناسب نمی توان به هدف مطلوب دست یافت؛بنابر این اینجاست که اهمیت یک برنامه

زمانبندی مناسب روشن می شود..



برنامه زمانبندی در نظر گرفته شده به این صورت است که در ابتدا کار را با یک واحد شروع کرده و در آینده با ایجاد شعبات دیگر کار را گسترش دهم به این منظور زمان در نظر گرفته شده برای دایر کردن شعبات دیگر بین 3 الی 5 سال است که در صورت عدم مواجه شدن با مشکل و برآورده شده انتظارات پیش بینی شده می توان به این کار اقدام کرد.



در کنار این کار یک برنامه زمانبندی دیگر در نظر گرفته شده توسعه تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد واحد کاری است.

برنامه در نظر گرفته شده استفاده از تبلیغات در سطح شهر ومکان واحد،تبلیغات در سطح روزنامه های کثیرالانتشار،ارائه خدمات ویا اشانتیون هایی به مشتریان است.

در صورتی که این موارد و همین طور موضوع گسترش شعبات به طور پیش بینی شده جلو رود پس از مدتی(معمولا بین 5تا 7 سال) می توان بازدهی مناسب را از کار و تبدیل شدن به یک واحد موفق در صنف خود را داشت.









چارت سازمانی



استفاده از چارت سازمانی مزایای خاص خود را دارد که از

آن جمله می توان به مشخص شدن حوزه کاری هرشخص ، مشخص

شدن ارتباط و وظایف هر فرد در قبال دیگران،عدم دخالت در کارها

و همچنین جایگاه افراددرآن سازمان را نام برد.



محاسبات مالی



برای انکه در یک کار بتوان به موفقیت رسید لازم است کلیه هزینه ها اعم از مالی و غیری مالی در نظر گرفته شود تا در

حین انجام کار با مشکلات ناشی از کمبود بودجه ناشی از عدم محا-

سبات مالی نشویم.

این محاسبات بایستی به صورت دقیق و حساب شده انجام شود و به

روز باشد یعنی با توجه به شرایط فعلی ونیز با در گرفتن شرایط آینده انجام شود.



از جمله این محاسبات میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

هزینه خرید قطعات ولوازم مصرفی (بین 2 الی 4 میلیون تومان)

هزینه رهن یا اجاره مکان (بین 1 لی3 میلیون تومان)

هزینه پرداختی به افراد شرکت

هزینه های جانبی مثل قبوض،عوارض،حمل و نقل و ...

هزینه انبارداری اجناس و کالاها

هزینه بیمه کارمندان

هزینه دریافت جواز برای شروع به کار (تقریبا 1 میلیون تومان)

هزینه بیمه های حوادث کار و حوادث غیر مترقبه



هزینه تبلیغات به صورت ماهانه (بین 100تا 120 هزار تومان)

هزینه های تحمیلی مثل خرابی کالا در اثر سهل انگاری



در کنار این هزینه ها میزان سرمایه برای شروع کارکه باید بتواند

از عهده هزینه های فوق برآید.(بین 5 ال 12 میلیون تومان) .

همین طور میزان بازدهی که بایستی بیشتر از هزینه های ماهانه باشد یعنی بیش از 700هزار تومان .



شرح وظایف اعضا



از جمله وظایف مدیر بخش سخت افزارعبارتند از :



نظارت بر کار تکنسین ها

نظارت بر کیفیت کارهای انجام شده در بخش مربوطه

نظارت بر زمان ورود و تحویل قطعات

ازریابی کار تکنسین ها

درخواست قطعات مورد نیاز از انبار

ارائه گزارش به مدیر واحد

و ...



از جمله وظایف انباردارعبارتند از :



نظارت بر ورود و خروج قطعات و اجناس از انبار

ارائه درخواست خرید کالا در صورت نیاز

اطلاع از میزان موجودی هر کالا در انبار

همکاری لازم با مدیر بخش سخت افزار در مورد تحویل قطعات

ارائه گزارش به مدیر واحد

و ...













از جمله وظایف مدیر بخش سخت افزارعبارتند از :



نظارت بر کار تکنسین ها

نظارت بر کیفیت کارهای انجام شده در بخش مربوطه

نظارت بر زمان ورود و تحویل قطعات

ازریابی کار تکنسین ها



درخواست قطعات مورد نیاز از انبار

ارائه گزارش به مدیر واحد

و ...



از جمله وظایف انباردارعبارتند از :



نظارت بر ورود و خروج قطعات و اجناس از انبار

ارائه درخواست خرید کالا در صورت نیاز

اطلاع از میزان موجودی هر کالا در انبار

همکاری لازم با مدیر بخش سخت افزار در مورد تحویل قطعات

ارائه گزارش به مدیر واحد

و ...



از جمله وظایف مسئول امور اداری عبارتند از :



انجام امور اداری مربوط به شرکت

انجام اعمال حسابداری از قبیل میزان سوددهی شرکت و ...

محاسبه میزان دستمزدها با توجه به میزان کار گزارش شده

اطلاع از وضعیت بدهی و طلبکاری های شرکت

ارائه گزارش به مدیر واحد

و ...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.